UVNITŘ DATA SLEDOVANOSTI Nejméně diváků od začátku druhé řady Česko Slovenské SuperStar dosáhla v pondělí tato soutěž na televizi Nova. V průměru ji sledovalo 787 tisíc dospělých diváků, což Nově zajistilo podíl 18,64 procenta. To je zhruba poloviční podíl oproti hodnotám, jakých Nova dosahuje v hlavním vysílacím čase od 20 hodin. V cílové skupině diváků od 15 do 54 let soutěž sledovalo 488 tisíc diváků při podílu 21,93 procenta.
TABULKA: Sledovanost jednotlivých dílů Česko Slovenské SuperStar 2011 na Nově a Markíze
Vůbec poprvé tak počet diváků SuperStar klesl pod 800 tisíc u všech dospělých a pod půl milionu u mladší cílové skupiny diváků od 15 do 54 let, na kterou Nova prodává reklamu. V této cílové skupině (konkrétně u diváků od 12 do 54 let) měla SuperStar opět více diváků na slovenské Markíze, kde ji sledovalo 521 tisíc diváků (podíl 46,6 procenta). Dobrých čísel dosáhla pondělní SuperStar na Markíze i u všech dospělých diváků: 734 tisíc lidí a podíl 41,5 procenta.