Hlavní navigace

Aukro rozjíždí vlastní svoz harampádí z půdy. Využije know-how Bazarobota

9. 2. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Aukční server postupně rozšiřuje nabídku služeb. Po službičce StřelTo teď spouští variaci na už funkční projekt Bazarobot.

Přijedou, odvezou, nafotí a prodají. Zní to povědomě. Je to totiž princip služeb, které dosud na tuzemské scéně zastupoval Bazarobot a Prodejtodál.cz. Obě služby pak ale zboží prodávaly na Aukru. 

Aukční portál si teď rozjíždí vlastní službu, na které spolupracuje s Bazarobotem - Aukrobota. Kromě věcí, co najdou případní uživatelé při vyklízení nebo stěhování, sází i na prodej vysloužilých mobilů nebo další elektroniky. 

„S Bazarobotem jsme se spojili, protože mají zkušenosti, IT systém a logistiku. Společně garantujeme, že zákazník bude maximálně spokojen, nic se mu neztratí a má on-line přehled o tom, co se prodává a za kolik,“ tvrdí šéf Aukra Ján Gažovský

Pro Bazarobot je zase výhodná především marketingová podpora. Služba dosud prodala více než 46 tisíc položek za 4,5 milionu korun. S novým partnerem se ale chtějí posunout k vyšším číslům. 

Podobně jako u Bazarobotu, do kterého kdysi investorsky vstoupili i Martin Kasa nebo Adam Kurzok, si Aukro bude brát provizi z každého prodaného kusu. Aukrobot nestanovuje minimální ani maximální počet věcí v zakázce. Pro výpočet připravil Gažovský a jeho tým i kalkulačku, která ukáže, kolik z prodeje zůstane prodejci a kolik dostane Aukro. 

UX DAy - tip 2

Věci jsou prodávány výhradně na Aukro.cz, které má 3,7 milionu registrovaných zákazníků a ročně zprostředkuje prodej 7,5 milionu věcí. „Pokud zákazník nechce celý prodej nechat čistě na nás, může jej sám řídit. Nemusí dražit věci v aukci, ale může je zkusit prodávat i za optimální cenu,“ doplňuje Gažovský.

Aukrobot není jediná nová služba, kterou chce Aukro zjednodušit přenos zboží do své databáze. Už na podzim se objevila jednoduchá služba StřelTo, která zjednodušuje nahazování inzerátů rovnou z mobilů. Prodejce jen nafotí to, co chce prodat, přidá popisek a vystřelí ho do světa. Rovnou z mobilu je pak možné posouvat své zboží výš prostřednictvím promo balíčků včetně placení.  

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).