Hlavní navigace

Bannerová reklama v květnu ceníkově narostla

14. 6. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podle AdMonitoringu byla v květnu 2012 zadána bannerová reklama v ceníkové hodnotě 497 milionů korun. Meziměsíčně je to nárůst o 19,7 %, a meziročně dokonce 31 %. Největším zadavatelem je už druhým měsícem po sobě Vodafone, který v květnu využil internetový reklamní prostor v ceníkové hodnotě 16,6 milionů korun; inzerci v hodnotě 13 milionů umístila Telefónica O2 CR; z operátorů je T‑Mobile celkově čtvrtý miliony deseti.

Podle AdMonitoringu byla v květnu 2012 zadána bannerová reklama v ceníkové hodnotě 497 milionů korun. Meziměsíčně je to nárůst o 19,7 %, a meziročně dokonce 31 %.

Největším zadavatelem je už druhým měsícem po sobě Vodafone, který v květnu využil internetový reklamní prostor v ceníkové hodnotě 16,6 milionů korun; inzerci v hodnotě 13 milionů umístila Telefónica O2 CR; z operátorů je T‑Mobile celkově čtvrtý miliony deseti.

Mezi provozovateli anebo mediálními zastoupeními nejvíce meziměsíčně narostly AdAdactive.cz (+44,88%) a Allegro AdMarket (+38,70%).

Ceníkové hodnoty jsou ovšem pouhou fikcí.


Zdroj: Mediaresearch

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).