Hlavní navigace

bannery

Zpráva o stavu digitální reklamy v USA: mobily válcují vše

Tradiční State of the News Media Report od americké agentury Pew Research Center potvrzuje, že se digitální reklama přesouvá do mobilních zařízení.

David Slížek

17. 6. 2016 11:58
| 2

Český on-line vytáhl loni z firem za reklamu 15 miliard korun

Výdaje na internetovou reklamu loni stouply o tři procenta. Roste podíl inzerce ve vyhledávání, videoreklamy a reklamy do mobilů.

Jan Beránek

3. 3. 2016 14:59
Analýza

Z blokování reklam je masový sport. Sestimsmiřte, vydavatelé

Reklama v digitálním světě umožňuje existenci řady služeb, aniž bychom za ně museli přímo platit. Přesto se jí řada uživatelů chce zbavit. Co s tím?

David Slížek

15. 9. 2015 6:30
Rozhovor

Martin Petrášek (eMerite): Agresivní bannery mají jen firmy bez invence

Zadavatele reklam zajímá jen to, kolik získali zákazníků, ale už ne to, kolik agresivní formáty štvou, říká Martin Petrášek. Jak moc dnešní reklamy iritují lidi?

Jan Strouhal

6. 3. 2015 6:30

Facebook: nebereme peníze za reklamu, kterou nikdo nevidí

Viditelnost bannerů začíná hrát v digitální reklamě stále větší roli. Na stranu firem, které ji chtějí zohledňovat, se přidal i Facebook.

David Slížek

19. 2. 2015 13:49
| 5

Tony Haile (Chartbeat): Pageviews jsou mrtvé, obsah může vydělávat jinak

Vymanit online média ze závislosti na pageviews se snaží americký Chartbeat, který přišel s novou metodikou pro měření pozornosti věnované obsahu i inzerci na webu.

Jan Beránek

16. 10. 2014 15:45
| 4

Legendární Billboard ke konci listopadu skončí. Není o něj zájem

Po šestnácti letech se společnost Internet Billboard rozhodla skoncovat s výměnným systémem reklam. Výměna prý už není trendy.

Jan Beránek

28. 8. 2014 13:03
| 3

Reklama v Česku: nejpoužívanější je square, nejvíc se kliká na megaboard

V oblibě bannerových formátů (mezi zadavateli) se toho v ČR moc nemění – zdejším kampaním vládne čtverec (square), což je stále unikum. Statistiky Gemiusu nabízejí i další čísla.

David Slížek

3. 4. 2014 11:53
| 1

Reklamní systém Sklik nově umožňuje inzerci erotických služeb

Seznam.cz od dubna zavedl v reklamním systému Sklik možnost propagovat erotické služby. Inzerovat erotické zboží a služby bude možné i prostřednictvím obsahové sítě.

Martin Vyleťal

1. 4. 2014 12:04
| 3

V české internetové reklamě se loni protočilo 13 miliard korun

Výdaje do internetové reklamy na českém trhu stouply loni meziročně o pětinu. Výrazně posílil prodej reklamy modelem RTB, ale například i PR články a videoreklama.

Martin Vyleťal

5. 3. 2014 11:30
| 5

Google zkouší obrazovou reklamu ve výsledcích vyhledávání

Zatím pouze v omezeném rozsahu na uživatelích ze Spojených států. A pozor — pro Google to nejsou „bannery“. Patrně proto, že kdysi slíbil, že ve výsledcích vyhledávání bannerová reklama nebude.

Marek Janouš

24. 10. 2013 15:29

Pět mediálních vydavatelství se spojuje ke společnému prodeji reklamy aukcí

Centrum Holdings samo nestačilo na pořádné rozjetí RTB v plošné internetové reklamě, a tak se domluvilo s konkurenty na vzniku platformy společné.

Marek Janouš

4. 9. 2013 16:13
| 3

SPIR: Internetová videoreklama roste

Videa na internetu pravidelně sleduje nejméně polovina uživatelů, a tak se k této formě obsahu obrací pozornost inzerentů hledajících nové způsoby, jak zaujmout.

Marek Janouš

19. 7. 2013 15:10

Bannerová reklama v květnu ceníkově narostla

Podle AdMonitoringu byla v květnu 2012 zadána bannerová reklama v ceníkové hodnotě 497 milionů korun. Meziměsíčně je to nárůst o 19,7 %, a meziročně dokonce 31 %. Největším zadavatelem je už druhým měsícem po sobě Vodafone, který v květnu využil internetový reklamní prostor v ceníkové hodnotě 16,6 milionů korun; inzerci v hodnotě 13 milionů umístila Telefónica O2 CR; z operátorů je T‑Mobile celkově čtvrtý miliony deseti.

Marek Janouš

14. 6. 2012 16:00
| 1