Hlavní navigace

Reklamní systém Sklik nově umožňuje inzerci erotických služeb

1. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Seznam.cz od dubna zavedl v reklamním systému Sklik možnost propagovat erotické služby. Inzerovat erotické zboží a služby bude možné i prostřednictvím obsahové sítě.

Seznam.cz počínaje dnešním dnem rozšiřuje možnosti erotické inzerce v rámci svého reklamního systému Sklik. Zatímco dosud bylo možné na Skliku propagovat pouze erotické zboží, nyní mohou Sklik využít i zájemci o propagaci erotických služeb. Inzerce se bude vydávat pouze na dotazy s erotickým a porno nábojem, uvádí firma v nápovědě. Upozorňuje také, že nebude možné zveřejňovat texty obsahující vulgární výrazy.

KL24

Druhou změnou je možnost inzerce erotického zboží a služeb i v obsahové síti. Inzeráty s tématem “Erotika” budou zařazeny mezi ostatní klasické reklamy, které soutěží v aukci na partnerských stránkách Skliku. Provozovatelé partnerských webů budou mít možnost zvolit, zdali chtějí na svých stránkách inzeráty s tématem „erotika“ zobrazovat. Systém také umožňuje omezit zobrazování takových inzerátů v nočních hodinách, konkrétně mezi 10. hodinou večerní a 6. hodinou ranní.


Autor: Seznam.cz

Podle všeho bude Sklik nabízet v kategorii „erotika“ nejen kontextovou, ale i bannerovou reklamu. I ta bude mít určitá omezení. Akceptována bude nahota, líbání či vlastní nebo vzájemné sexuálně sugestivní dotyky. Naopak zapovězené budou zvednuté či roztažené nohy. Může být vidět pubické ochlupení nebo oblast genitálií, avšak nikoli stydké pysky ani anální otvor, vymezuje Seznam.cz mantinely v nápovědě Skliku.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).