server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Sklik
Sklik
1
–
14
/
14
Seznam.cz loni utržil 4,69 miliardy a vykázal zisk 1,4 miliardy Kč
I v roce 2019 pokračoval Seznam.cz v růstu – alespoň co se týče tržeb, které meziročně zvýšil o 4,7 % na 4,69 miliardy Kč. Zisk byl před zdaněním 1,4 miliardy Kč. Firma to oznámila na svém blogu. Podle Seznamu se na výsledku nejvíce podepsal…
David Slížek
23. 6. 2020
Seznam.cz: investice do behaviorálně cílené reklamy meziročně stouply o 55 %
Online inzerenti stále častěji využívají tzv. behaviorální cílení reklam (tedy cílení podle pohlaví, věku, zájmů apod.). Dokazují to mimo jiné čísla portálu Seznam.cz za loňský rok. Podle firemních statistik investice do behaviorálně cílené reklamy…
David Slížek
12. 4. 2018
Seznam.cz umožňuje v Skliku snadno zakázat inzerci na dezinformačních webech
Zadavatelé reklamy, kteří nechtějí svou inzerci zobrazovat na dezinformačních webech, dostali na Seznamu jednoduchý nástroj, který jim může pomoci. V nastavení reklamního systému Sklik mohou nově zaškrtnout možnost, aby se jejich inzerce…
David Slížek
27. 2. 2018
Seznam.cz a dezinformační weby? Zbytečná facka vlastním lidem
Komentář
Co jsme se díky kauze kolem (ne)vyloučení dezinformačních webů z Skliku dozvěděli o největší české internetové firmě?
David Slížek
10. 8. 2017
Doba čtení:
5 minut
Vedení Seznam.cz zrušilo omezení Skliku pro dezinformační weby
Seznam.cz couvá od záměru omezit tok reklamních peněz k webům šířícím dezinformace. Pravidla pro partnerský program Skliku se znovu mění, a to po zásahu vedení firmy – jen pár dnů poté, co se novinka dostala na veřejnost. „Představenstvo o záměru…
David Slížek
9. 8. 2017
Seznam.cz vyloučí z Skliku dezinformační weby a nebude na ně odkazovat
Změna pravidel pro členství v programu Sklik Partner a pro zobrazování odkazů na hlavní stránce Seznamu má zastavit přísun reklamních peněz od Seznamu k webům, které publikují dezinformace. Informoval o tom deník Aktuálně.cz. Seznam aktualizoval…
David Slížek
7. 8. 2017
Seznam otevírá inzerentům nové publikum. Naučil Sklik cílit i na Stream.cz
Hned dva nové „rybníky“ nabízí nově reklamní systém Sklik. Prvním jsou diváci konkrétních pořadů internetové televize Stream.cz a druhým jsou diváci dané kategorie pořadů. „Cílení videoreklamy podle jednotlivých pořadů je na českém trhu…
Jan Beránek
19. 5. 2017
Zprávy na titulce Seznamu už jedou naostro. Rozhoduje o nich algoritmus
Po půl roce testování na pěti procentech návštěvníků portál rozjel službu pro všechny. Na domovské stránce tak najdete magazínový obsah z jiných serverů.
Jan Beránek
18. 8. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Seznam oznámil zisk přes miliardu. A vstupuje do Biker Season
Po SledujDivadlo se portál pouští do další investice. V motorkářské aplikaci si pořídil třetinový podíl. Peníze by měl, zisk Seznamu přesáhl loni 1,1 miliardy.
Jan Beránek
20. 5. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Reklamní systém Sklik nově umožňuje inzerci erotických služeb
Seznam.cz od dubna zavedl v reklamním systému Sklik možnost propagovat erotické služby. Inzerovat erotické zboží a služby bude možné i prostřednictvím obsahové sítě.
Martin Vyleťal
1. 4. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Na „Investor Pitch“ zaujalo automatické zadávání PPC kampaní, ale i plyšák Wrr
Startupy
Sedm projektů se v úterý představilo v Hradci Králové na setkání spolupořádaném s Czech ICT Alliance. Tři z nich získaly pozvání na Pioneers Festival do Vídně.
Marek Janouš
10. 10. 2013
Doba čtení:
7 minut
Sklik začal nabízet bannery, s vyhledáváním Seznamu ale nepočítejte
Po několikaměsíčním pilotním provozu začal reklamní systém Sklik od Seznamu nabízet nasazování bannerů všem inzerentům. Nepočítejte ale s prodejem prostoru ve výsledcích vyhledávání Seznam.cz nebo na dalších velkých webech, jakou jsou Novinky.cz, Super.cz. Bannery Skliku se budou zobrazovat jen na vybraných menších obsahových webech.
David Slížek
30. 7. 2012
Doba čtení:
1 minuta
Seznam.cz: u inzerátů ve vyhledávači nyní i screenshoty
Seznam.cz začal na stránce s výsledky vyhledávání zobrazovat u všech inzerátů ze systému Sklik, které se objevují nad výsledky hledání, screenshot odkazované stránky. Česká portálová jednička tak navazuje na experiment se zobrazováním screenshotů u inzerátů nad výsledky vyhledávání ve světě (tj. na globálním webu). Před několika týdny jsme se po kladném zhodnocení získaných zkušeností rozhodli k nasazení screenshotů i do běžného vyhledávání na Seznamu, píše Jiří Chomát na stránkách blogu…
Jiří Macich ml.
23. 7. 2010
Doba čtení:
1 minuta
Sklik nově na Sauto.cz
Portál Seznam.cz rozšířil obsahovou síť kontextového reklamního systému Sklik o webové stránky Sauto.cz. Tímto krokem jsme se přiblížili lepšímu cílení na další odvětví v PPC reklamě na Seznamu a jsme schopni přivést potenciální zákazníky i z oblasti auto-moto, uvádí Stanislav Plecitý z týmu služby Sklik. Sauto.cz je inzertní server orientující se na automobily a motocykly. Reklama ze systému Sklik se zobrazuje pod formulářem, kde uživatelé mohou specifikovat o jaké vozidlo mají zájem.
Jiří Macich ml.
13. 4. 2010
Doba čtení:
1 minuta
1
–
14
/
14
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Chcete mít Lupu bez bannerů? Zapojte se do podporovatelského programu Lupa+.
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji