Hlavní navigace

Sklik

Seznam.cz: investice do behaviorálně cílené reklamy meziročně stouply o 55 %

Online inzerenti stále častěji využívají tzv. behaviorální cílení reklam (tedy cílení podle pohlaví, věku, zájmů apod.). Dokazují to mimo jiné čísla portálu Seznam.cz za loňský rok. Podle firemních statistik investice do behaviorálně cílené reklamy…

Seznam.cz umožňuje v Skliku snadno zakázat inzerci na dezinformačních webech

Zadavatelé reklamy, kteří nechtějí svou inzerci zobrazovat na dezinformačních webech, dostali na Seznamu jednoduchý nástroj, který jim může pomoci. V nastavení reklamního systému Sklik mohou nově zaškrtnout možnost, aby se jejich inzerce…

Seznam.cz a dezinformační weby? Zbytečná facka vlastním lidem

Co jsme se díky kauze kolem (ne)vyloučení dezinformačních webů z Skliku dozvěděli o největší české internetové firmě?

Doba čtení: 5 minut

Vedení Seznam.cz zrušilo omezení Skliku pro dezinformační weby

Seznam.cz couvá od záměru omezit tok reklamních peněz k webům šířícím dezinformace. Pravidla pro partnerský program Skliku se znovu mění, a to po zásahu vedení firmy – jen pár dnů poté, co se novinka dostala na veřejnost. „Představenstvo o záměru…

Seznam.cz vyloučí z Skliku dezinformační weby a nebude na ně odkazovat

Změna pravidel pro členství v programu Sklik Partner a pro zobrazování odkazů na hlavní stránce Seznamu má zastavit přísun reklamních peněz od Seznamu k webům, které publikují dezinformace. Informoval o tom deník Aktuálně.cz. Seznam aktualizoval…

Seznam otevírá inzerentům nové publikum. Naučil Sklik cílit i na Stream.cz

Hned dva nové „rybníky“ nabízí nově reklamní systém Sklik. Prvním jsou diváci konkrétních pořadů internetové televize Stream.cz a druhým jsou diváci dané kategorie pořadů.  „Cílení videoreklamy podle jednotlivých pořadů je na českém trhu…

19. 5. 2017 10:25

Zprávy na titulce Seznamu už jedou naostro. Rozhoduje o nich algoritmus

Po půl roce testování na pěti procentech návštěvníků portál rozjel službu pro všechny. Na domovské stránce tak najdete magazínový obsah z jiných serverů.

Doba čtení: 2 minuty

Seznam oznámil zisk přes miliardu. A vstupuje do Biker Season

Po SledujDivadlo se portál pouští do další investice. V motorkářské aplikaci si pořídil třetinový podíl. Peníze by měl, zisk Seznamu přesáhl loni 1,1 miliardy.

Doba čtení: 1 minuta

Reklamní systém Sklik nově umožňuje inzerci erotických služeb

Seznam.cz od dubna zavedl v reklamním systému Sklik možnost propagovat erotické služby. Inzerovat erotické zboží a služby bude možné i prostřednictvím obsahové sítě.

Doba čtení: 1 minuta

Na „Investor Pitch“ zaujalo automatické zadávání PPC kampaní, ale i plyšák Wrr

Sedm projektů se v úterý představilo v Hradci Králové na setkání spolupořádaném s Czech ICT Alliance. Tři z nich získaly pozvání na Pioneers Festival do Vídně.

10. 10. 2013 6:30
Doba čtení: 7 minut

Sklik začal nabízet bannery, s vyhledáváním Seznamu ale nepočítejte

Po několikaměsíčním pilotním provozu začal reklamní systém Sklik od Seznamu nabízet nasazování bannerů všem inzerentům. Nepočítejte ale s prodejem prostoru ve výsledcích vyhledávání Seznam.cz nebo na dalších velkých webech, jakou jsou Novinky.cz, Super.cz. Bannery Skliku se budou zobrazovat jen na vybraných menších obsahových webech.

30. 7. 2012 11:22
Doba čtení: 1 minuta

Seznam.cz: u inzerátů ve vyhledávači nyní i screenshoty

Seznam.cz začal na stránce s výsledky vyhledávání zobrazovat u všech inzerátů ze systému Sklik, které se objevují nad výsledky hledání, screenshot odkazované stránky. Česká portálová jednička tak navazuje na experiment se zobrazováním screenshotů u inzerátů nad výsledky vyhledávání ve světě (tj. na globálním webu). Před několika týdny jsme se po kladném zhodnocení získaných zkušeností rozhodli k nasazení screenshotů i do běžného vyhledávání na Seznamu, píše Jiří Chomát na stránkách blogu…

23. 7. 2010 8:39
Doba čtení: 1 minuta

Sklik nově na Sauto.cz

Portál Seznam.cz rozšířil obsahovou síť kontextového reklamního systému Sklik o webové stránky Sauto.cz. Tímto krokem jsme se přiblížili lepšímu cílení na další odvětví v PPC reklamě na Seznamu a jsme schopni přivést potenciální zákazníky i z oblasti auto-moto, uvádí Stanislav Plecitý z týmu služby Sklik. Sauto.cz je inzertní server orientující se na automobily a motocykly. Reklama ze systému Sklik se zobrazuje pod formulářem, kde uživatelé mohou specifikovat o jaké vozidlo mají zájem.

13. 4. 2010 11:38
Doba čtení: 1 minuta