Hlavní navigace

Sklik začal nabízet bannery, s vyhledáváním Seznamu ale nepočítejte

30. 7. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Po několikaměsíčním pilotním provozu začal reklamní systém Sklik od Seznamu nabízet nasazování bannerů všem inzerentům. Nepočítejte ale s prodejem prostoru ve výsledcích vyhledávání Seznam.cz nebo na dalších velkých webech, jakou jsou Novinky.cz, Super.cz. Bannery Skliku se budou zobrazovat jen na vybraných menších obsahových webech.

Po několikaměsíčním pilotním provozu začal reklamní systém Sklik od Seznamu nabízet nasazování bannerů všem inzerentům. Nepočítejte ale s prodejem prostoru ve výsledcích vyhledávání Seznam.cz nebo na dalších velkých webech, jakou jsou Novinky.cz, Super.cz. Bannery Skliku se budou zobrazovat jen na vybraných menších obsahových webech.

Inzerenti si mohou vybrat, jestli chtějí platit za prokliky (PPC), nebo za tisíc shlédnutí (CPT). A jaké bannery Sklik doporučuje používat? „Z dosavadních čísel vyplynulo, že nejvíce prokliků přinesly bannery ve velikostech 250×250 (čtverec), 468×60 (klasický fullbanner) a 728×90 (leaderboard). Dále jsou velmi úspěšné formáty 160×600 (široký skyscraper) a 468×250 (obdélník),“ dočtete se na blogu služby.

Autor článku

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).