Hlavní navigace

bbKontext a bbText snižují minimální cenu za proklik na deset haléřů

10. 3. 2006
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Systémy kontextové reklamy bbKontext a bbText snižují s okamžitou platností minimální cenu za proklik z jedné koruny na deset haléřů. Zlevnění má údajně za cíl zvýšit účinnost kontextových reklam a bude platit do konce března 2006. (Tisková zpráva)

Systémy kontextové reklamy bbKontext a bbText snižují s okamžitou platností minimální cenu za proklik z jedné koruny na deset haléřů. Zlevnění má údajně za cíl zvýšit účinnost kontextových reklam a bude platit do konce března 2006. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).