Hlavní navigace

Bezdružice opět klesly, vítězem neděle Četnické humoresky a u mladých SuperStar

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Návrat Partičky na hlavní kanál Primy pomohl u mladších diváků od 15 do 54 let porazit zavedený formát 168 hodin na ČT 1.

Doba čtení: 3 minuty

Seriál Barrandova podlehl Primě Cool

Další pokles zájmu diváků, i když ne tak významný jako minulý týden, zaznamenal v neděli nový původní seriál televize Barrandov Bezdružice. Oproti úvodnímu dílu se jeho sledovanost ustáluje na poloviční hodnotě. Tentokrát jej od 20:20 sledovalo v průměru 228 tisíc dospělých diváků a pět procent publika, v mladší cílové skupině od 15 do 54 let zaujal tři procenta diváků u televizních obrazovek. Ve srovnání s minulým týdnem si Bezdružice pohoršily o 12 tisíc diváků, oproti úvodnímu dílu ztratily už 255 tisíc diváků. V neděli večer je dokonce porazila Prima Cool filmem Wolverine. Tradičním vítězem neděle se staly Četnické humoresky, které na ČT 1 oslovily od 20:00 v průměru 1,141 milionu dospělých diváků a 27 procent publika.

SOBOTNÍ DATA: Talent spadl na Primě díky StarDance a Kameňáku 4 pod půlmilion diváků

Dvojkou trhu, alespoň v širší cílové skupině všech dospělých diváků nad 15 let, byla SuperStar na Nově. Pěveckou show si od 20:20 nenechalo ujít v průměru 862 tisíc dospělých diváků a rovná čtvrtina publika u televizních obrazovek. Na seriál Vinaři II na Primě zbyla pozice trojky trhu, když od čtvrt na devět přilákal 719 tisíc dospělých diváků a 17 procent publika. Zcela jiné priority měli v neděli večer mladší diváci ve věku od 15 do 54 let. Těm se nejvíce zamlouvala SuperStar, které dalo přednost 27 procent z těch, co trávili večer u televizní obrazovky. O čtyři procentní body menšího podílu dosáhly Četnické humoresky na ČT 1, zatímco Vinaři II na Primě oslovily 19 procent mladšího publika.

Kanály – průměrné podíly (1. 11. 2015)
Graf podílu kanálů (1. 11. 2015)
Graf podílu skupin (1. 11. 2015)

Prohru Kvitové viděl půlmilion diváků

Z menších televizí v neděli večer bodovala zejména Prima Cool, která k filmu Wolverine přitáhla od osmé večer 236 tisíc dospělých diváků, což představovalo šest procent publika (a 10 procent v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let). Akviziční snímek Povídka o policajtovi mírně zhoršila večerní výsledek ČT 2. Film od osmé hodiny večer zaujal „pouze“ 189 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo pěti procentům publika. Hlavnímu kanálu Primy se u mladšího publika podařilo později večer porazit díky improvizační show Partička publicistický pořad 168 hodin, který ve stejnou dobu vysílala ČT 1. V širší cílové skupině 15+ oslovil formát 168 hodin od půl desáté 602 tisíc dospělých diváků a 16 procent publika, u mladších diváků od 15 do 54 let ale jen každého desátého u televizní obrazovky.

MIF18 tip v článku ROSA

MINULÁ NEDĚLE: Bezdružice přišly o více než polovinu diváků, porazil je i Avatar na Primě Cool

Partičku, která se na hlavní kanál Primy vrátila po delší přestávce a jde o dříve neodvysílané premiérové díly natočené ještě před odchodem protagonistů této improvizační show na TV Barrandov, vidělo od půl desáté 305 tisíc dospělých diváků a devět procent publika, ale 13 procent ve věku 15 až 54 let. Velmi dobrého výsledku dosáhly pozdě večer Střepiny na Nově. Publicistický formát zaujal od půl dvanácté 409 tisíc dospělých diváků a 34 procent publika (33 procent ve věku 15 až 54 let). Velký zájem vzbudil finálový zápas české tenistky Petry Kvitové s Polkou Agnieszkou Radwaňskou na Turnaji mistryň. Od půl dvanácté dopoledne jej na ČT Sport sledovalo v průměru 491 tisíc dospělých diváků a 24,57 procenta publika (24,01 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (1. 11. 2015)
Top 5: ČT1 (1. 11. 2015)
Top 5: ČT2 (1. 11. 2015)
Top 5: ČT24 (1. 11. 2015)
Top 5: ČT sport (1. 11. 2015)
Top 5: ČT :D (1. 11. 2015)
Top 5: ČT art (1. 11. 2015)
Top 5: Nova (1. 11. 2015)
Top 5: Nova Cinema (1. 11. 2015)
Top 5: FANDA (1. 11. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (1. 11. 2015)
Top 5: TELKA (1. 11. 2015)
Top 5: Prima (1. 11. 2015)
Top 5: Prima COOL (1. 11. 2015)
Top 5: Prima love (1. 11. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (1. 11. 2015)
Top 5: TV Barrandov (1. 11. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (1. 11. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (1. 11. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (1. 11. 2015)
Našli jste v článku chybu?