Hlavní navigace

Bonami dál expanduje. Po loňském Polsku startuje na Slovensku

16. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Bonami
Projekt Mitonu a Václava Štrupla to vzal na Slovensko oklikou, ale před ostrým startem měl u našich východních sousedů už 40 tisíc předregistrovaných uživatelů.

Před rokem se Bonami naučilo polsky, teď dostává třetí jazykovou mutaci. Do konce roku by chtěl mít nákupní klub s designovými doplňky na Slovensku 200 tisíc odběratelů. Ambice vstupu na Česku nejbližší trh naznačoval zakladatel serveru Václav Štrupl už v únorovém rozhovoru na Lupě.

 Model, kdy každý den nabízíme nové designové věci za výhodné ceny, se v Česku osvědčil a Slovensko bylo od začátku v plánu jako jedna ze zemí pro rozšíření, tvrdí v tiskové zprávě Štrupl. Jeho obchod uzavřel loňský, teprve druhý rok fungování, se stomilionovým obratem s tím, že provozně by měla být v plusu od poloviny roku 2014

Slovensko má letos do firemního účetnictví zanést tržby ve výši jednoho milionu eur. Celkem by Štrupl rád letos loňské tržby zdvojnásobil a překonal jeden milion registrovaných uživatelů. 

BRAND24


Zdroj: Bonami

Zkušenost ze Zľavomatu ukazuje, že slovenští zákazníci chtějí plnohodnotné lokální služby. Bonami je dalším projektem, kterým se budeme ucházet o jejich přízeň, následovat by mělo rychle rostoucí Domodi, komentuje vstup na Slovensko Michal Jirák z Mitonu. Slováci totiž mohli nakupovat na Bonami už teď, lokalizovaná verze jim ale umožní platit eurem a dostanou vlastní zákaznickou podporu. 

Ta ale bude operovat v Praze. Dali jsme dohromady tým slovenských kolegů a budou kompletní agendu řešit z naší pražské kanceláře, vysvětluje Štrupl.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).