Také společnost CentroNet, která v centru Prahy vybudovala a provozuje optickou telekomunikační síť s vysokou přenosovou kapacitou, chce svým konkurentům odlákat zákazníky. Jak ve svém aktuálním vydání informuje týdeník Ekonom, bodovat u nich chce především nižší cenou. CentoNet nabízí tzv. triple play (hlas, data a televizi v jednom) pod značkou CenTrio.
Společnost chce být konkurencí především tam, kam už vedou kabely operátorů UPC nebo Telefónica O2. Musíme nabízet výrazně kvalitnější služby za výrazně nižší ceny, aby kvůli nám opustili klienti svého současného poskytovatele internetu nebo televize. Kdybychom nabídli jenom srovnatelný servis, nemáme šanci,
uvedl pro Ekonom generální ředitel Petr Kuneš. I mluvčí UPC František Malina přiznal, že na kabelovém trhu začíná být těsno. Na telekomunikačním trhu je dnes řada ambiciózních, dravých firem,
přiznal.