Hlavní navigace

Česká MTV má dosah do čtvrtiny domácností, Nova Sport o trochu více

29. 7. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

29. 7. 2010

Vysokou penetraci v českých a slovenských domácnostech si drží dva placené tematické kanály televize Nova: Nova Sport a MTV. Podle ředitele Novy Sport Marka Kindernaye má stanice 1,675 milionu předplatitelů v České republice a na Slovensku. Česká vrze MTV je podle její šéfky Alex Ruzek dostupná přibližně 1,45 milionu domácnostem v obou zemích, přičemž většina (asi 900 tisíc) připadá na tuzemsko.

K TÉMATU: MTV už nezáří jako dříve. Některé lokalizované verze v Evropě zavřela

Českou MTV tak prostřednictvím kabelové, satelitní nebo IP televize přijímá plná čtvrtina českých domácností. Nova v dohledné době neuvažuje o tom, že by tyto programy vysílala jako neplacené volně v zemských digitálních sítích, byť pravidelně opakuje, že by v budoucnu ráda zaplnila svými programy celý den celoplošný pozemně šířený multiplex.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.