Hlavní navigace

Česká obdoba Modrého z nebe odstartovala podprůměrně, ČT 1 až za Primou

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Lépe se dařilo novému pořadu Kateřiny Cajthamlové DoktorKA, i když v podílu na publiku dosáhl jen průměrných hodnot Jedničky

Doba čtení: 3 minuty

Show Jana Krause držela krok s Novou

S nepříliš přesvědčivými výsledky odstartovaly ve středu večer dvě programové novinky na ČT 1, charitativně zaměřený formát Kousek nebe (obdoba slovenského Modrého z nebe) a zábavný pořad o zdraví DoktorKA s Kateřinou Cajthamlovou, již si diváci pamatují z formátu Jste to, co jíte na televizi Prima. Kousek nebe oslovil od osmé hodiny večer v průměru 418 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 10 procentům publika. Formát zaujal především starší diváky, v mladší kategorii 15 až 54 let dosáhl osmiprocentního podílu na publiku. Jednička tak po osmé večer podlehla nejen Nově a jejímu seriálu Doktoři z Počátků, ale i Cestám domů na Primě.

ÚTERNÍ DATA: Velmi silné úterý pro Novu: bodovala nejen Ordinace, ale i Holky pod zámkem

Druhá zmiňovaná novinka na ČT 1 dopadla o poznání lépe, pořad DoktorKA zaujal od deváté večer 539 tisíc dospělých diváků a 14,17 procenta publika (ale jen 8,93 procenta ve věku 15 až 54 let). Nejsledovanějším pořadem večera byli Doktoři z Počátků, kteří k hlavnímu kanálu Novy přitáhli od 20:20 v průměru 1,151 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 28,16 procentům publika (30,13 procentům ve věku 15 až 54 let). Souběžně vysílané Cesty domů III na Primě vidělo od čtvrt na devět 644 tisíc dospělých a 15,70 procenta publika (8,10 procenta ve věku 15 až 54 let – tedy podobný podíl jako Kousek nebe na ČT 1). Diváky si Prima udržela i u následující Show Jana Krause, již od 21:40 vidělo 631 tisíc dospělých a 21 procent publika (19 procent ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (4. 2. 2015)
Graf podílu kanálů (4. 2. 2015)
Graf podílu skupin (4. 2. 2015)

Silná cestopisná středa na ČT 2

Zejména díky Janu Krausovi Prima v hlavním vysílacím čase výrazně porazila Jedničku, když dosáhla průměrného podílu 17,42 procenta na dospělém publiku, zatímco ČT 1 dosáhla podílu 12,97 procenta. Převaha Primy byla cítit i v celodenních číslech, když Prima vykázala podíl 16,02 procenta a Jednička 13,03 procenta. Obě televize ale stěží stačily na hlavní kanál Novy, který za celý den oslovil v průměru 27,23 procenta dospělého publika, večer pak 31,36 procenta (33,33 procenta ve věku 15 až 54 let). Zajímavé je, že Prima dokázala později večer díky Janu Krausovi držet krok s Novou, když seriál Námořní vyšetřovací služba na Nově oslovil od 21:30 v průměru 691 tisíc dospělých diváků a 22,67 procenta publika (24,30 procenta ve věku 15 až 54 let).

NMI18_Urban

MINULÁ STŘEDA: Komedii Veni, Vidi, Vici na ČT 1 porazila Prima pouze u staršího publika

Z menších televizí se dařilo především ČT 2 s její tradiční cestopisnou středou. Cyklus Vůně cizích krajů o Laosu od osmé hodiny večer zaujal 320 tisíc dospělých diváků a 7,78 procenta publika, následující cyklus Na cestě po Bavorsku zhlédlo od deváté večer 312 tisíc dospělých při podílu na publiku 7,66 procenta. Bodovala i Nova Cinema hlavním večerním filmem Mužská záležitost, který si od 20:00 nenechalo ujít 253 tisíc dospělých diváků a 6,34 procenta publika (10,38 procenta ve věku 15 až 54 let). Nad hranici 200 tisíc diváků se dostal i zábavný pořad Vtip za stovku! na televizi Barrandov. Od 20:10 jej upřednostnilo 233 tisíc dospělých diváků a 5,65 procenta publika.

Top 10 všechny stanice (4. 2. 2015)
Top 5: ČT1 (4. 2. 2015)
Top 5: ČT2 (4. 2. 2015)
Top 5: ČT24 (4. 2. 2015)
Top 5: ČT sport (4. 2. 2015)
Top 5: ČT :D (4. 2. 2015)
Top 5: ČT art (4. 2. 2015)
Top 5: Nova (4. 2. 2015)
Top 5: Nova Cinema (4. 2. 2015)
Top 5: FANDA (4. 2. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (4. 2. 2015)
Top 5: TELKA (4. 2. 2015)
Top 5: Prima (4. 2. 2015)
Top 5: Prima COOL (4. 2. 2015)
Top 5: Prima love (4. 2. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (4. 2. 2015)
Top 5: TV Barrandov (4. 2. 2015)
Našli jste v článku chybu?