Firemní web České pošty (www.ceskaposta.cz) zabodoval u poroty soutěže WebTop100 a stal se vítězem hlavního žebříčku devátého ročníku soutěže, kterou pořádá konzultační centrum Dobrý web. Hlavní žebříček zahrnuje sto hospodářsky nejsilnějších firem v České republice. Jsou známy také nejlepší weby z jedenácti oborových a dvou speciálních žebříčků:
- Auto-moto: AMILO Car (www.amilocar.cz)
- IT: Technodat, CAE – systémy (www.technodat.cz)
- Telekomunikace: IPEX (www.ipex.cz)
- Finance: Hypoteční banka (www.hypotecnibanka.cz)
- Obchod: FREEPORT LEISURE (CZECH REPUBLIC) (www.freeport.cz)
- Průmysl: ETA (www.eta.cz)
- Energetika: Czech Coal (www.czechcoal.cz)
- Služby: Telefónica O2 Czech Republic (www.o2-tv.cz)
- E-shop: Global Wines (www.global-wines.cz)
- Potravinářství a gastronomie: HERO CZECH (www.detskavyziva.cz)
- Transport: Česká pošta (www.ceskaposta.cz)
- Marketingový nástroj: Telefónica O2 Czech Republic (www.odmenazadobiti.cz)
- Microsite: Olympus Czech Group (www.stansetvaripen.cz)
- Marketingová trefa: VIVANTIS (www.hodinky.cz)
- Designová trefa: AZ Catering services (www.pivovargroll.cz)
- Uživatelská trefa: Global Wines (www.global-wines.cz) a AMILO Car (www.amilocar.cz) – obě prezentace dostaly stejný počet bodů
- Vítěz hlavního žebříčku: Česká pošta (www.ceskaposta.cz)
Zdá se, že prezentace, které dříve v soutěži vyhrávaly, letos ztratily svou neohroženou pozici. Naopak dříve hůře hodnocené weby na sobě značně zapracovaly, což se promítlo také do výsledků,
komentuje Luboš Plotěný, ředitel konzultačního centra Dobrý web, které soutěž pořádá. Doporučuji všem soutěžícím, aby do příštího ročníku neusnuli na vavřínech a i nadále se snažili své prezentace vylepšovat,
dodává Luboš Plotěný. (Tisková zpráva)