Díky zrušení reklamy na plnoformátovém kanálu ČT 1 a zpravodajské ČT 24 vydělá veřejnoprávní médium z Kavčích hor v této oblasti o 90 % méně. Česká televize o tom informovala na svém webu. Loni měla ČT vydělat z reklamy 480 milionů korun, ale částka byla ve výsledku nižší. Komerční přestávky na stanicích ČT 1 a ČT 24 nakonec skončily dříve, než bylo plánováno.
ČTĚTE TAKÉ: ČT 1 a ČT 24 budou od soboty bez reklamy a teleshoppingu
ČT měla podle původního plánu vysílat reklamu do 11. listopadu 2011. Mezitím se však změnil zákon o České televizi a z novely toto datum vypadlo. ČT nakonec reklamu na těchto dvou kanálech ukončila od půlnoci 21. října. Příjem z reklamy proto ČT odhadovala na konci října o 88 milionů korun nižší, než původně očekávala,
uvedla Česká televize na webových stránkách stanice ČT 24. Za ukončení reklamy lobbovala především televize Nova, a to včetně reportáží ve zpravodajské relaci Televizní noviny.