Hlavní navigace

Česká televize vydělá letos na reklamě o 90 % méně než dříve

5. 1. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
5. 1. 2012

Díky zrušení reklamy na plnoformátovém kanálu ČT 1 a zpravodajské ČT 24 vydělá veřejnoprávní médium z Kavčích hor v této oblasti o 90 % méně. Česká televize o tom informovala na svém webu. Loni měla ČT vydělat z reklamy 480 milionů korun, ale částka byla ve výsledku nižší. Komerční přestávky na stanicích ČT 1 a ČT 24 nakonec skončily dříve, než bylo plánováno.

ČTĚTE TAKÉ: ČT 1 a ČT 24 budou od soboty bez reklamy a teleshoppingu

ČT měla podle původního plánu vysílat reklamu do 11. listopadu 2011. Mezitím se však změnil zákon o České televizi a z novely toto datum vypadlo. ČT nakonec reklamu na těchto dvou kanálech ukončila od půlnoci 21. října. Příjem z reklamy proto ČT odhadovala na konci října o 88 milionů korun nižší, než původně očekávala, uvedla Česká televize na webových stránkách stanice ČT 24. Za ukončení reklamy lobbovala především televize Nova, a to včetně reportáží ve zpravodajské relaci Televizní noviny.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).