Hlavní navigace

České století na ČT 1 odstartovalo podprůměrně, mladí dali přednost Ta­lentu

28. 10. 2013
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ DATA ZA JEDNOTLIVÉ KANÁLY – Nejsledovanějším pořadem nedělního večera tradičně seriál Doktoři z Počátků, hlavní kanál Novy ale bodoval i v podvečer Nocí na Karlštejně.

Nova využila potenciál změny času na zimní

Spíše průměrné sledovanosti dosáhnul první díl výpravného cyklu České století o Tomáši Garrigue Masarykovi, který v předvečer výročí vzniku samostatného Československa nasadila do vysílání ČT 1. Od osmé hodiny večer jej vidělo v průměru 630 tisíc dospělých diváků, 15,07 procenta publika. Víc než dvojnásobek diváků ale dal přednost seriálu Doktoři z Počátků na hlavním kanálu Novy. Od 20:20 hod. jej vidělo 1,362 milionu dospělých, 32,66 procenta publika (28,42 procenta ve věku 15 až 54 let). Show Česko Slovensko má talent zaujala od čtvrt na devět na Primě 587 tisíc dospělých diváků, 16,61 procenta publika.

SOBOTNÍ DATA: ČT 24 v sobotu lídrem trhu s podílem 19,04%, Události sledovanější než TN na Nově

Talentu se dokonce u mladšího publika od 15 do 54 let podařilo porazit ČT 1, když v této kategorii dosáhl podílu 19,37 procenta, zatímco České století pouze 13,49 procenta. Hlavní kanál Novy bodoval i v podvečer zařazením českého muzikálu Noc na Karlštejně, který si od 17:40 hod. nenechalo ujít 705 tisíc dospělých diváků, 22,90 procenta publika (26,97 procenta ve věku 15 až 54 let). Nutno dodat, že šlo o chytrý programming, protože v neděli se měnil letní čas na zimní, takže o hodinu dříve byla tma, což řadu diváků přivedlo k televizním obrazovkám dříve než obvykle. TV Barrandov po 20. hodině uspěla s filmem Zachraňte mého syna, který vidělo 200 tisíc dospělých diváků, 4,99 procenta publika, ale i seriálem Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti VII, který si od desáté večerní nenechalo ujít 191 tisíc dospělých, 7,04 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (27. 10. 2013)
Graf podílu kanálů (27. 10. 2013)
Graf podílu skupin (27. 10. 2013)

Otázky se Zemanem na ČT 24 s podílem 16 %

Nova Cinema oslovila hlavním filmem od osmé večer, snímkem Ostrov, 181 tisíc dospělých diváků, 4,73 procenta publika (7,38 procenta ve věku 15 až 54 let), a odpolední reprízou sobotního Mission: Impossible – Ghost Protocol z hlavního kanálu Novy od 15:45 průměrně 180 tisíc dospělých, 8,82 procenta publika (13,.64 procenta ve věku 15 až 54 let). A do třetice polední repríza filmu Hvězdný prach se začátkem v 11:40 hod. oslovila 153 tisíc dospělých diváků, 7,48 procenta publika (10,58 procenta ve věku 15 až 54 let). Nova Cinema díky tomu ve svojí cílové skupině 15 až 54 let dosáhla nadprůměrného celodenního podílu 7,78 procenta a byla čtyřkou na trhu.

MINULÁ NEDĚLE: Talent u diváků od 15 do 54 let dvojkou na trhu, porazil ČT 1. Neděli vyhráli Doktoři

BRAND23 Workshop

Díky povolebnímu patu se dařilo i zpravodajské ČT 24. Ta byla čtyřkou na trhu za celý den u širší cílové skupiny diváků starších 15 let (dosáhla podílu 7,62 procenta). Nejsledovanější na tomto programu byly dvouhodinové Otázky Václava Moravce, které v první hodině od pravého poledne nabídly první rozhovor s prezidentem republiky Milošem Zemanem po zveřejnění výsledků voleb. Celou dvouhodinovou diskusi vidělo v průměru 329 tisíc dospělých diváků, 15,96 procenta publika. Desetiminutový přehled Volby: den poté vidělo na stejném programu před hlavní zpravodajskou relací Události 324 tisíc dospělých diváků, 9,90 procenta publika.

Za zmínku jistě stojí mimořádná sledovanost Večerníčka, kterého od 18:45 hod. na programech ČT 2 a ČT :D vidělo v průměru 247 tisíc dospělých diváků , 7,73 procenta publika. Víc než dvě třetiny diváků daly příběhům vydřího mláděte Vydrýska přednost na Dvojce, u mladšího publika od 15 do 54 let bylo rozdělení publika mezi oba kanály České televize rovnoměrné. Tématické kanály Primy bodovaly hlavními večerními filmy: Prima Cool snímkem Herkules a ztracené království, který vidělo od 20 hodin 151 tisíc dospělých diváků, 3,75 procenta publika (4,09 procenta ve věku 15 až 54 let), Prima love pak ve stejnou dobu megafilmem Titanic, jejž si nenechalo ujít 142 tisíc dospělých, 4,88 procenta publika (7,67 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (27. 10. 2013)
Top 5: ČT1 (27. 10. 2013)
Top 5: ČT2 (27. 10. 2013)
Top 5: ČT24 (27. 10. 2013)
Top 5: ČT sport (27. 10. 2013)
Top 5: Nova (27. 10. 2013)
Top 5: Nova Cinema (27. 10. 2013)
Top 5: FANDA (27. 10. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (27. 10. 2013)
Top 5: TELKA (27. 10. 2013)
Top 5: Prima family (27. 10. 2013)
Top 5: Prima COOL (27. 10. 2013)
Top 5: Prima love (27. 10. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (27. 10. 2013)
Top 5: TV Barrandov (27. 10. 2013)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).