Hlavní navigace

Český rozhlas se inspiruje veřejnoprávní televizí. Chce kompletně změnit tvář

25. 4. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nové logo a vizuální identitu bude mít nejen Česká televize, ale i veřejnoprávní rozhlas. Ekonomický deník E15 dnes informoval, že tato změna je naplánována na příští rok.

Český rozhlas chystá rozsáhlou změnu svého designu. Informuje o tom ekonomický deník E15 s odvoláním na zástupce tohoto veřejnoprávního média. V oblasti corporate identity je nutná celková obměna a sjednocení grafické podoby značek ČRo a vytvoření jednotného vizuálního stylu, uvedl pro list mluvčí Českého rozhlasu Jakub Čížek. Novou korporátní identitu by mělo začít veřejnoprávní médium používat od příštího roku. Česká televize ji bude mít od letošního září.

HRkon_tip

ČTĚTE TAKÉ: Podívejte se na nové logo a identitu, které od září nasadí Česká televize

Změna vizuálu Českého rozhlasu k roku 2013 není náhodná. Oslaví totiž své 90. narozeniny. Vysílání zahájil tehdejší Radiojournal v roce 1923. Ekonomický deník uvádí, že hodnota zakázky by se měla pohybovat okolo dvou a půl milionu korun, náklady se ovšem zvýší také díky přelepům aut, výměně vizitek a dalším záležitostem. Odhad celkových nákladů za zavedení všech nových prvků v praxi je pět až 7,5 milionu korun, přiblížil listu mluvčí veřejnoprávního média Jakub Čížek.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.