Český rozhlas chystá rozsáhlou změnu svého designu. Informuje o tom ekonomický deník E15 s odvoláním na zástupce tohoto veřejnoprávního média. V oblasti corporate identity je nutná celková obměna a sjednocení grafické podoby značek ČRo a vytvoření jednotného vizuálního stylu,
uvedl pro list mluvčí Českého rozhlasu Jakub Čížek. Novou korporátní identitu by mělo začít veřejnoprávní médium používat od příštího roku. Česká televize ji bude mít od letošního září.
ČTĚTE TAKÉ: Podívejte se na nové logo a identitu, které od září nasadí Česká televize
Změna vizuálu Českého rozhlasu k roku 2013 není náhodná. Oslaví totiž své 90. narozeniny. Vysílání zahájil tehdejší Radiojournal v roce 1923. Ekonomický deník uvádí, že hodnota zakázky by se měla pohybovat okolo dvou a půl milionu korun, náklady se ovšem zvýší také díky přelepům aut, výměně vizitek a dalším záležitostem. Odhad celkových nákladů za zavedení všech nových prvků v praxi je pět až 7,5 milionu korun,
přiblížil listu mluvčí veřejnoprávního média Jakub Čížek.