Hlavní navigace

Český rozhlas utržil letos z reklamy necelých 90 mil. korun

10. 11. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

10. 11. 2009

Veřejnoprávní Český rozhlas utržil z reklamy a sponzoringu za tři čtvrtletí letošního roku 88,9 milionu korun, což je o 3,6 procenta meziročně méně, informovala agenturu ČTK vedoucí oddělení komunikace ČRo Eva Vencefrová. ČRo zastupovaný mediální agenturou Media Master má podle údajů průzkumu Radio Projekt podíl na trhu s rádii 21,7 procenta.

Kromě reklamy má ČRo přibližně dvoumiliardové příjmy ročně z koncesionářských poplatků. Stejnou částku by mohl rozhlas dostat přímo od státu, pokud by prošel návrh na zrušení koncesionářských poplatků, kterým se zabývá Senát.

Rozhlas v prvním pololetí letošního roku vykázal zisk 197,9 milionu korun, což je meziročně o 14 milionů méně. Konečný zisk za letošní rok by měl být přes očekávaných 83 milionů korun, což je 72,9 milionu Kč po zdanění, informovala ČTK.

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.