Poměrně úspěšně skončila pro Český rozhlas akce, kterou veřejnoprávní médium rozjelo v dubnu letošního roku. Jejím cílem bylo oslovit z 90 tisíc oslovených neplatičů koncesionářského poplatku co nejvíce lidí, jež by se následně k platbě za rozhlasový přijímač přihlásili. Podrobněji informoval server DigiZone.cz o této akci v následující zprávě. Český rozhlas nyní hlásí, že se mu základna koncesionářů rozrostla o 23.951 nových „oveček“. Neplatiči měli společné to, že poplatek za televizi hradili.
K TÉMATU: Český rozhlas chce oslovit neplatiče koncesionářského poplatku, bude jich 90 tisíc
Nejvíce lidí podle statistiky Českého rozhlasu využilo možnost přihlásit se k platbě koncesionářského poplatku prostřednictvím SMS zprávy, druhá skupina pak využila přepážek České pošty. Jsem velmi rád, že akce byla úspěšná. Z výsledků jednoznačně vyplývá, že lidem vyhovuje jednoduchý komunikační kanál, jakými jsou především SMS zprávy. Budeme v tomto trendu pokračovat a nabízet maximálně snadnou cestu, jak se k poplatku přihlásit, i v budoucnu,
uvedl při této příležitosti náměstek generálního ředitele pro správu a provoz Českého rozhlasu Ladislav Musil.