Jednička zvítězila u dospělého, Nova u mladšího publika
Seriál Chalupáři na Nově má svého přemožitele. I na podruhé ho porazily Četnické humoresky vlajkového kanálu České televize. Jednička oslovila téměř 1,040 milionu diváků a získala podíl rovných 28 %. Od Chalupářů je dělilo téměř přesně tři sta tisíc lidí. Četnické humoresky zvítězily i u mladšího publika, kde byl rozdíl obou pořadů necelé tři procentní body. Jednička se stala nejsledovanější televizí u staršího publika s celodenním podílem 19,15 %. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, dosáhl kanál na hodnotu 22,58 %.
SOBOTNÍ DATA: Harry Potter získal o tři sta tisíc diváků méně než Všechnopárty, v 15–54 ale zvítězil
Nova si podržela vítězství u mladšího publika, tedy diváků ve skupině od 15 do 54 let, výsledkem 21,87 %. V prime time vykázala hodnotu necelých 24,5 %. Nad hranici jednoho milionu diváků se tentokrát dostaly Televizní i Sportovní noviny. Hlavní zpravodajská relace Novy oslovila v obou diváckých skupinách 40 % publika. Americká komedie Bohové musí být šílení se na Primě dostala do TOP 5 pořadů televize. Snímek si nenechalo ujít 417 tisíc diváků (share 12 %). Podíl stanice se přes den pohyboval mírně nad 11 %.
Moto GP pomohlo Fandovi k nadprůměrným hodnotám
Úspěšnou sledovanost má za sebou i tematický kanál Fanda, a to díky tomu, že v neděli divákům nabídl přímý přenos Moto GP, které se tentokrát přesunulo do České republiky. Vůbec nejúspěšnější částí z celé včerejší série byl přímý přenos hlavního závodu, který si nenechalo ujít 226 tisíc diváků (share 12,55 %; 10,86 % v 15–54). Vysoce sledovaná byla i dopolední kvalifikace, kterou si pustilo 189 tisíc lidí (share 12,69 %; 10,15 % v 15–54). Fanda se v obou diváckých skupinách pohyboval přes den nad tříprocentním podílem.
MINULÝ TÝDEN: Jednička v neděli opět porazila Novu, Četnické humoresky večer nejsledovanější
K obrazovkám dokázala přitáhnout svým programem diváky i plnoformátová Televize Barrandov. Tři roky starý francouzský krimifilm Zavražděná si pustilo 326 tisíc diváků (share 9,15 %; 6,03 % v 15–54). Celodenní podíl stanice dosáhl hodnoty „ďábelských“ 6,66 % a v prime time se dokonce přiblížil k 8 %. Přibližně dvě desetiny procentního bodu chyběly Dvojce k celodennímu podílu ve výši 5 %. Stanice oslovila publikum nejvíce večerním filmem Bez motivu, který těsně jako jediný překročil hranici dvou set tisíc diváků (share 5,48 %).