Hlavní navigace

Četnické humoresky se rozloučily úspěšně: 1,261 milionu di­váků

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Zatím svého nejlepšího výsledku dosáhla zábavná show Kurňa, co to je? na TV Barrandov. Ve výsledku ale stanici v prime time nepomohla.

Doba čtení: 2 minuty

Jednička s Novou v prime time u diváků 15+ vyrovnaná

Seriál Četnické humoresky zakončil svou pouť po českých domácnostech úspěšně. Jeho závěrečný díl na Jedničce si včera nenechal ujít 1,261 milionu diváků při podílu na publiku (share) 30,08 %. Četnické humoresky zvítězily i u diváků mladších, tedy v cílové skupině 15–54 let, kde měly podíl 28,34 %. Nova, která se naopak musela obejít bez svého seriálu Gympl s (r)učením omezeným, jež minulý týden zakončila, zaznamenala pokles. Na československou komedii Sněženky a machři se podívalo 680 tisíc diváků (share 16,3 %). Ve skupině od 15 do 54 let zaujala 25,32 % publika.

NEDĚLNÍ DATA: Nedělní večer patřil Troškově klasice Slunce, seno, jahody na Nově, nad milionem i ČT 1

Četnické humoresky se staly druhým nejsledovanějším pořadem hned po Televizních novinách. V počtu diváků se tak dostaly například i před seriál Ulice, který ovšem dosáhl v obou diváckých skupinách mnohem vyššího podílu – přes 35 %. Nejúspěšnějším pořadem Primy byly opět její hlavní zprávy – 853 tisíc diváků (share 23,99 %). Jednička měla u diváků starších 15 let celodenní podíl 18,97 % a stala se tak dvojkou na trhu po Nově a prime time s ní dokonce u těchto diváků sehrála vyrovnaný boj. Vítězství komerční televize u diváků 15–54 let však bylo suverénní. Nova měla oproti ČT 1 téměř dvojnásobný podíl.

Kanály – průměrné podíly (16. 12. 2013)
Graf podílu kanálů (16. 12. 2013)
Graf podílu skupin (16. 12. 2013)

Soutěž Kurňa, co to je? zatím s nejlepším výsledkem

Příjemným překvapením je včerejší primetimová sledovanost pro TV Barrandov. Její soutěž Kurňa, co to je? přilákala k obrazovkám zatím nejvíce lidí od svého startu. Podívalo se na ni 217 tisíc diváků (share 5,09 %). Je to vůbec poprvé, co pořad překročil dvousettisícovou hranici a minimálně dvojnásobek sledovanosti oproti zbývajícím pořadům stanice. V hlavním vysílacím čase tato skutečnost však TV Barrandov příliš nepomohla. Stanice měla podíl 2,99 % a za celý den si k ní našlo cestu 3,66 % publika staršího 15 let. Prima si díky Cestám domů, které sledovalo 851 tisíc diváků (share 20,01 %) napravila reputací z víkendu, kdy u diváků ve skupině 15–54 let klesla pod 7% hranici za celý den i v prime time.

MINULÝ TÝDEN: Četnické humoresky v pondělí vítězem u dospělých, u mladých s Gymplem vyrovnané

Diváky Dvojky tradičně zaujal dokument. Tentokrát stanice nabídla Nejnebezpečnější letiště světa, díky nimž k obrazovkám přilákala 241 tisíc lidí (share 5,77 %). Na ČT 24 byly nejsledovanější Události se 171 tisíci diváky (share 4,62 %). Sledovanost stanic ČT Sport, ČT :D a ČT art skončila pod stotisícovou hranicí. Kulturní kanál České televize se dostal nad deset tisíc diváků pouze s Událostmi v kultuře, které měly podíl 0,31 %. Sto tisíc diváků neměla ani Prima Zoom, Smíchov a Telka. Nad tuto hranici se naopak dostala Prima Cool s Teorií velkého třesku – 118 tisíc diváků (share 2,87 %) – a Sběratelé kostí – 112 tisíc diváků (share 2,95 %). Vánoční skřítek Novy Cinema oslovil hlavně mladší diváky – share 6,25 %.

Top 10 všechny stanice (16. 12. 2013)
Top 5: ČT1 (16. 12. 2013)
Top 5: ČT2 (16. 12. 2013)
Top 5: ČT24 (16. 12. 2013)
Top 5: ČT sport (16. 12. 2013)
Top 5: ČT :D (16. 12. 2013)
Top 5: ČT art (16. 12. 2013)
Top 5: Nova (16. 12. 2013)
Top 5: Nova Cinema (16. 12. 2013)
Top 5: FANDA (16. 12. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (16. 12. 2013)
Top 5: TELKA (16. 12. 2013)
Top 5: Prima family (16. 12. 2013)
Top 5: Prima COOL (16. 12. 2013)
Top 5: Prima love (16. 12. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (16. 12. 2013)
Top 5: TV Barrandov (16. 12. 2013)
Našli jste v článku chybu?