Hlavní navigace

Chlapská zásilka chce pod novým vedením zásobovat menší e-shopy

31. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Brněnská balíčková služba zaměřená na muže rozšiřuje záběr o velkoobchodní prodej. Kromě malých e-shopů chce nově cílit i na benefitní programy velkých firem.

Nový šéf Chlapské zásilky Ondřej Macků nabírá po odchodu zakladatelů nové lidi a rozjíždí svou první větší samostatnou akci. „Rozhodli jsme se expandovat na trhy, kde můžeme prodat daleko větší množství zboží,“ tvrdí Macků s tím, že nové možnosti vidí především v malých e-shopech a balíčcích pro velké firmy. 

„O korporacích a větších firmách jsme uvažovali už při vzniku naší služby, ale neměli jsme tehdy dostatek zdrojů,“ vysvětluje zakladatel Martin Březina. Druhý trh, na který firma s obratem v řádu milionů korun míří, jsou menší obchody. Nově budovaný velkoobchod by měl těžit z nasbíraných kontaktů a dodavatelů. 

Předloňští absolventi brněnského Starcube přitom stáli u rozjezdu tuzemských specializovaných zásilkových služeb. Během dvou let si jejich trenýrky a ponožky předplatilo kolem čtyř tisíc zákazníků. 

MMF24

Pravidelné rozesílání balíčků na míru zvažuje i další rozjíždějící se e-shop Feedo. Ten vsadil na rychloobrátkové zboží pro novorozeňata a kromě jiného se teď pokouší usadit i na polském trhu.  

Chlapskou zásilku na jaře opustili její zakladatelé Tomáš Brychta a Martin Březina, kteří začali budovat nový realitní server Ulovdomov.cz. V něm se kromě nich angažuje i Jiří Hlavenka nebo Oliver Dlouhý ze Skypickeru. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).