Hlavní navigace

Cirkus Bukowsky odstartoval nadprůměrně: s 786 tisíci diváky a porážkou Novy

Jan Potůček

UVNITŘ DATA ZA JEDNOTLIVÉ KANÁLY – ČT 1 našla lék na nekonečné reprízy sitcomu Comeback na Nově. Během prime time se ve středu blížila podílu Novy.

Doba čtení: 2 minuty

Nejsledovanější Četnické humoresky

Velmi dobrý start má za sebou nový původní krimiseriál České televize Cirkus Bukowsky. Úvodní díl první řady oslovil ve středu večer od půl desáté na Jedničce 786 tisíc dospělých diváků a 24,43 procenta publika, čímž se v čase svého vysílání stal nejsledovanějším pořadem na českých televizích. Porazil i reprízovaný sitcom Comeback na Nově, který si rovněž od půl desáté zapnulo 689 tisíc dospělých diváků a 20,67 procenta publika. Srovnání je to ale jen přibližné, protože stopáž obou pořadů byla rozdílná, Cirkus Bukowsky byl o 20 minut delší.

ÚTERNÍ DATA: Ordinace měla v úterý přes 1,8 milionu diváků, krize v ČSSD zvedla podíl ČT 24

Comeback byl ale úspěšnější u publika od 15 do 54 let, na které Nova programově i obchodně cílí. V této kategorii dosáhnul podílu 28,42 procenta, zatímco Cirkus Bukowsky 22,23 procenta. Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem večera byl tradičně seriál Četnické humoresky, který k ČT 1 přitáhnul od osmé večerní 1,065 milionu diváků a 25,57 procenta publika. Dvojkou na trhu byly souběžně vysílané Cesty domů II na Primě, jimž dalo od čtvrt na devět přednost 881 tisíc dospělých diváků a 21,14 procenta publika. Gympl s (r)učením omezeným na Nově skončil od 20:20 hod. s 860 tisíci dospělými diváky a 20,50 procenty publika.

Kanály – průměrné podíly (30. 10. 2013)
Graf podílu kanálů (30. 10. 2013)
Graf podílu skupin (30. 10. 2013)

ČT 24 čtyřkou trhu, jede na vlně zájmu o ČSSD

Nova si ale vedla lépe ve vlastní cílové skupině diváků od 15 do 54 let. V ní měl Gympl podíl 25,85 procenta, Četnické humoresky byly o něco úspěšnější – 26,35 procenta – a Cesty domů oslovily 13,89 procenta publika. Celkově se seriálová středa hodně vyvedla ČT 1, která za prime time (od 19:00 do 23:00 hod.) oslovila v průměru 22,63 procenta dospělého publika nad 15 let, zatímco vedoucí Nova jen o trochu víc – 27,60 procenta (v mladší cílové skupině 15 až 54 let byl rozdíl patrnější, ČT 1 dosáhla podílu 21,60 procenta a Nova 30,30 procenta). Cirkus Bukowsky se dokonce probojoval mezi deset nejsledovanějších pořadů na všech televizích, včetně zpráv.

PR Summit tip Alza

MINULÁ STŘEDA: Gympl u diváků nad 15 let ve středu až třetí, Plzeň v Lize mistrů zvedla ČT Sport

Silnou středu má za sebou i ČT 2, její dokument Země a města světa II vidělo od 20:00 hod. průměrně 299 tisíc dospělých diváků a 7,17 procenta publika. Následný cestopis Na cestě oslovil od deváté večerní 239 tisíc dospělých a 5,76 procenta publika a kulinářský pořad Deník Dity P. od půl desáté 205 tisíc dospělých a 5,97 procenta publika. Vyhrocená situace v ČSSD nadále pomáhala zpravodajské ČT 24 k nadprůměrným výkonům. Za celý den tento kanál oslovil 7,37 procenta dospělého publika a byl čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi. Největší zájem měli diváci o podvečerní Studio ČT 24 s tiskovými konferencemi sociálních demokratů, od půl šesté večer jej vidělo 280 tisíc dospělých diváků a 13,51 procenta publika.

Top 10 všechny stanice (30. 10. 2013)
Top 5: ČT1 (30. 10. 2013)
Top 5: ČT2 (30. 10. 2013)
Top 5: ČT24 (30. 10. 2013)
Top 5: ČT sport (30. 10. 2013)
Top 5: ČT :D (30. 10. 2013)
Top 5: ČT art (30. 10. 2013)
Top 5: Nova (30. 10. 2013)
Top 5: Nova Cinema (30. 10. 2013)
Top 5: FANDA (30. 10. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (30. 10. 2013)
Top 5: TELKA (30. 10. 2013)
Top 5: Prima family (30. 10. 2013)
Top 5: Prima COOL (30. 10. 2013)
Top 5: Prima love (30. 10. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (30. 10. 2013)
Top 5: TV Barrandov (30. 10. 2013)
Našli jste v článku chybu?