Členové Rady České televize se na dnešním zasedání seznámili s několika informacemi týkajícími se výkonu reklamního trhu a sledovanosti. Jak informoval server Česká média, podle obchodního ředitele ČT Roberta Kvapila dochází k poklesu reklamního trhu až o 30%. Celkově přitom klesá výkon sledovanosti na hlavním kanále ČT 1.
Na tuto informaci reagovala členka rady Dana Makrlíková a vznesla požadavek na předložení programové strategie ČT, aby došlo ke zlepšení sledovanosti. Jaké kroky televize učiní ke zlepšení sledovanosti zatím není jasné. Část relací na veřejnoprávní obrazovce se však obmění. Jak jsme již minulý týden informovali, z obrazovky by měly zmizet pořady Noc s Andělem, Pětka v pomeranči a některé další formáty. Další změny by měly být otázkou programové strategie, kterou by se měla Rada ČT rovněž zabývat na některém z dalších zasedání.