Hlavní navigace

ČRa chtějí zvýšit povědomí o DVB-T. Rozjedou reklamní kampaň

České Radiokomunikace (ČRa) chystají reklamní kampaň, která by obyvatele naší republiky měla informovat o výhodách příjmu pozemní digitální televize (DVB-T). Ta v posledních letech značně utrpěla nástupem konkurenčních služeb, jako jsou například satelit, kabel nebo IPTV. Přesto nadále zůstává tento způsob distribuce signálu v České republice jako nejrozšířenější.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Už v dubnu může v Česku znovu testovat DVB-T2. Tentokrát na rok a půl

Kampaň představí divákům všechny výhody pozemního způsobu příjmu televize. Jedná se o jediný způsob příjmu TV, který je zdarma a bez vstupních investic. Diváci nemusí na rozdíl od satelitní, kabelové nebo internetové televize hradit žádné aktivační, instalační nebo měsíční poplatky, upozornil na výhody mluvčí operátora Kamil Chalupa, který připomněl, že v současné době je možné přijímat pozemně 10 celoplošných a 4 regionální programy. V průběhu roku slibují ČRa i kanály v HD.

EBF 2018 tip v článku 320x110 jména

ČTĚTE TAKÉ: Radiokomunikace chtějí pokrýt do olympiády signálem DVB-T2 čtyři města

Kromě edukační kampaně se v letošním roce zaměříme především na to, abychom divákům přinesli nové pořady ve vysokém rozlišení a tím ještě zvýšili atraktivitu pozemního způsobu příjmu TV pro diváky, upřesnil generální ředitel operátora Kamil Levinský a dodal: České Radiokomunikace jsou technicky připraveny nové televizní služby v terestrické platformě rozvíjet. Nezbytným předpokladem zůstává přidělení kmitočtové sady ze strany Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ). Úřad však této žádosti doposud nevyhověl.

Našli jste v článku chybu?