Hlavní navigace

ČT 2 ve čtvrtek večer nad Primou, cyklus Vůně cizích krajů porazil Gladiátora

20. 6. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Fotbalový šampionát pomohl ČT Sport během prime time na pozici trojky na trhu, v kategorii 15 až 54 let byla dokonce druhá po Nově

Prásk přišel o diváky kvůli MS ve fotbale

Hlavní kanál Primy má čím dál větší problémy zaujmout v nejexponovanějším čase po 20 hodině diváky. Ve čtvrtek večer jej porazila ČT 2 dokumentárním cyklem Vůně cizích krajů, který si od osmé večer nenechalo ujít 300 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 8,33 procentům publika. Souběžně vysílaný velkofilm Gladiátor vidělo od čtvrt na devět na Primě 223 tisíc dospělých a sedm procent publika (u mladších diváků od 15 do 54 let ale Gladiátor zaujal 10 procent publika, zatímco Vůně cizích krajů necelých pět procent). Jasným vítězem večera ale byla Ordinace v růžové zahradě 2, která od 20:20 přitáhla k hlavnímu kanálu Novy 1,645 milionu dospělých diváků a 43,11 procenta, a porazila i Televizní noviny (v kategorii 15 až 54 let dosáhla podílu 38,76 procenta).

STŘEDEČNÍ DATA: Finále Hlasu a Pošta pro tebe ve středu vyrovnané, ČT Sport večer dvojkou trhu po Nově

ČT 1 s reprízou Vyprávěj nedosáhla ani třetinového výkonu Ordinace, od osmé večer jím oslovila 503 tisíc dospělých diváků a 14,14 procenta publika (18,45 procenta ve věku 15 až 54 let). Nově se dařilo i s bulvárním magazínem Prásk, i když milionové hranici se s ním nepřiblížila. Pořad od 21:40 zaujal 837 tisíc dospělých diváků a 25,44 procenta publika (23,99 procenta ve věku 15 až 54 let). Kartami opět zamíchalo mistrovství světa ve fotbale, zejména časově nejatraktivnější zápas Uruguay – Anglie s překvapivým výsledkem, který od deváté večer zaujal v průměru 553 tisíc dospělých diváků a 16,63 procenta publika (18,50 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (19. 6. 2014)
Graf podílu kanálů (19. 6. 2014)
Graf podílu skupin (19. 6. 2014)

ČT Sport v D15–54 nad Jedničkou i Primou

ČT Sport se dařilo po celý prime time, v širší cílové skupině všech dospělých diváků nad 15 let porazila Primu a vyrovnala se ČT 1, když v průměru oslovila 11,55 procenta publika (Jednička 11,67 procenta). V mladší divácké kategorii 15 až 54 let se dokonce dostala nad Jedničku a s podílem 13,57 procenta se stala druhou nejsledovanější televizí v zemi po Nově (Jednička v této kategorii v prime time oslovila 9,76 procenta publika, Prima 10,02 procenta). V celodenním podílu u dospělého publika nad 15 let byla ČT Sport čtvrtá s hodnotou 8,99 procenta, v kategorii 15 až 54 let druhá s podílem 10,59 procenta, když porazila Jedničku (8,74 procenta) i Primu (9,62 procenta).

cif - září

MINULÝ ČTVRTEK: Fotbalové mistrovství světa diváky láká, zahajovací duel měl podíl přes 30 %

Z menších tematických kanálů se ve čtvrtek večer lépe dařilo snad jen Nově Cinema, která se nepropadla do podprůměru, když seriálem Námořní vyšetřovací služba oslovila od deváté večer 185 tisíc dospělých diváků a 4,82 procenta publika (4,44 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima love zaujala sitcomem Chůva k pohledání od 19:50 průměrně 154 tisíc dospělých diváků a 4,62 procenta publika (6,28 procenta ve věku 15 až 54 let) a Prima Cool sitcomem Teorie velkého třesku dvacet minut po deváté 156 tisíc dospělých s podílem 3,99 procenta (6,86 procenta v kategorii 15 až 54 let). TV Barrandov se musela spokojit u majora Zemana od 20:10 se 164 tisíci dospělými diváky a podílem 4,38 procenta (5,20 procenta v kategorii 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (19. 6. 2014)
Top 5: ČT1 (19. 6. 2014)
Top 5: ČT2 (19. 6. 2014)
Top 5: ČT24 (19. 6. 2014)
Top 5: ČT sport (19. 6. 2014)
Top 5: ČT :D (19. 6. 2014)
Top 5: ČT art (19. 6. 2014)
Top 5: Nova (19. 6. 2014)
Top 5: Nova Cinema (19. 6. 2014)
Top 5: FANDA (19. 6. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (19. 6. 2014)
Top 5: TELKA (19. 6. 2014)
Top 5: Prima (19. 6. 2014)
Top 5: Prima COOL (19. 6. 2014)
Top 5: Prima love (19. 6. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (19. 6. 2014)
Top 5: TV Barrandov (19. 6. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).