Hlavní navigace

ČT 24 dosáhla minulý týden letošního maxima, Prima stále okolo 15%

UVNITŘ GRAF A TABULKA Zpravodajskému kanálu ČT 24 svědčí předvolební trable politických stran, a především situace okolo ODS. Minulý týden dosáhl nejvyššího průměrného celodenního podílu na dospělém publiku za letošní rok. Nechybělo málo, a ČT 24 překonala hranici tří procent. Oproti tomu televize Prima se i po zavedením jarních programových novinek potácí okolo patnáctiprocentního podílu na trhu, což znamená meziroční pokles o půldruhého procentního bodu.

České televizi se minulý týden dařilo poměrně dobře. Všechny její programy, až na sportovní ČT 4, svůj podíl posílily. Nejsledovanější ČT 1 dosáhla celodenního podílu na dospělém publiku 18,41 procenta, což je o 0,80 procentního bodu více než předminulý týden. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin dokonce podíl Jedničky stoupl až na 20,01 procenta. Polepšila si také ČT 2. V celodenních číslech o 0,48 procentního bodu na 5,09 procenta, během prime time ale její průměrný podíl tradičně klesl, tentokrát na hodnotu 4,71 procenta.

Zpravodajskou ČT 24 sledovalo po celý den v průměru 2,94 procenta dospělého publika, což je o 0,27 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Vysoký podíl 2,05 procenta si udržela i ve večerních časech. Sportovnímu kanálu průměrný celodenní podíl na dospělém publiku klesl o 0,86 procentního bodu na 2,15 procenta, a v hlavním večerním vysílacím čase až na 1,79 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Televize Nova v podílu na sledovanosti stagnovala. V celodenních číslech vykázala průměrný podíl 37,41 procenta, což je o šest setin procentního bodu méně v předminulém týdnu. Ve večerních časech si ale jako obvykle polepšila, tentokrát na průměrný podíl 42,71 procenta. Filmovému kanálu Nova Cinema celodenní podíl klesl o 0,11 procentního bodu na 2,28 procenta, ale v hlavním vysílacím čase dosáhl podílu 2,68 procenta.

TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

Stagnace postihla i televizi Prima, kterou po celý den sledovalo v průměru 15,32 procenta dospělého publika (o dvě setiny procentního bodu méně než minule). V hlavním vysílacím čase to bylo pouze 13,40 procenta. Mírný pokles zaznamenala i Prima Cool. V celodenních číslech o 0,11 procentního bodu na 2,02 procenta, ve večerních časech ji ale sledovalo průměrně 2,12 procenta dospělého publika, čímž se opět přiblížila druhému programu Novy.

EBF 2018 tip v článku řečníci Lupa

Televizi Barrandov se až na jednu výjimku letos nedaří v průměrných týdenních podílech na dospělém publiku překračovat hranici čtyř procent. Ne jinak tomu bylo i v uplynulém týdnu, kdy ji po celý den sledovalo v průměru 3,75 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je o 0,12 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Během prime time průměrný podíl Barrandova tradičně klesl, konkrétně na hodnotu tří procent.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,33 procenta, což je o dvě setiny procentního bodu méně než minule. Během prime time jejich průměrný podíl klesl na 1,55 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 8,44 procenta (nárůst o tři setiny procentního bodu), v hlavním vysílacím čase pak oslovily 5,98 procenta dospělého publika.

Našli jste v článku chybu?