Hlavní navigace

ČT 24 v sobotu sledovanější než Prima, teror v Paříži zvedl její celodenní podíl nad 10 %

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Pro mnoho diváků byla informace o teroristických útocích v Paříži o sobotním ránu novinkou, a proto ihned zapínali ČT 24.

Doba čtení: 3 minuty

Dopoledne ČT 24 porážela všechny televize

Mimořádný zájem diváků o speciální vysílání zpravodajského kanálu ČT 24 k pátečním nočním teroristickým útokům v Paříži nepolevil ani v sobotu. Za celý den zpravodajský kanál České televize dokonce v průměrném podílu na dospělém publiku starším 15 let porazil Primu a stal se třetí nejsledovanější televizní stanicí v Česku, když u ní trávilo čas 10,49 procenta z těch, co se věnovali sledování televize. Prima dosáhla celodenního podílu 9,82 procenta, Nova 15,31 procenta a lídrem soboty byla ČT 1 s celodenním podílem 18,69 procenta. Zájem o ČT 24 ale v průběhu dne klesal a v hlavním vysílacím čase ji výrazně porazila nejen Prima, ale i Nova Cinema a přiblížila se jí TV Barrandov.

PÁTEČNÍ DATA: Útoky ve Francii zásadně zvýšily zájem o ČT 24, noční speciál sledovalo 16 % publika

Speciální vysílání ČT 24 ale během dopoledne a brzkého odpoledne lákalo statisíce diváků. Nejsledovanější byl hodinový blok nasazený mezi polednem a jednou hodinou odpoledne. V průměru se na něj podívalo 408 tisíc dospělých diváků a 25,35 procenta publika (19,64 procenta ve věku 15 až 54 let). Navazující Zprávy ve 13:00 vidělo rovněž rekordních 372 tisíc dospělých diváků a 22,07 procenta publika (16,38 procenta ve věku 15 až 54 let). Hranici 300 tisíc diváků atakoval i dopolední blok mimořádného zpravodajství mezi půl jedenáctou a polednem, který si nenechalo ujít 299 tisíc dospělých diváků a 23,18 procenta publika (17,98 procenta ve věku 15 až 54 let). V těchto časech byla ČT 24 nejsledovanější televizí na trhu.

Kanály – průměrné podíly (14. 11. 2015)
Graf podílu kanálů (14. 11. 2015)
Graf podílu skupin (14. 11. 2015)

Večerní pořady situace v Paříži neovlivnila

Do večerního klání tradičních sobotních pořadů události z Paříže příliš nezasáhly. Výjimkou byly hlavní zpravodajské relace největších televizí, kdy výrazně posílily Události ČT, které v součtu za programy ČT 1 a ČT 24 pokořily hranici milionu dospělých diváků a přiblížily se tak absolutnímu počtu diváků Televizních novin na Nově, jichž bylo o čtvrt milionu více. Ovšem ještě sledovanější než TN na Nově byla taneční show StarDance na ČT 1. Samotné klání tanečních párů sledovalo od osmé večer v průměru 1,472 milionu dospělých diváků a 37,40 procenta publika (29,27 procenta ve věku 15 až 54 let). Vyhlašování výsledků od půl desáté přihlíželo dokonce 1,527 milionu dospělých, což představovalo 39,31 procenta publika (29,14 procenta ve věkové kategorii 15 až 54 let).

MINULÁ SOBOTA: StarDance měla víc diváků než Televizní noviny, Novu v sobotu večer ohrožovala i Prima

Konkurenční televize zůstaly na zlomku výkonu StarDance, například televizní premiéru komedie Jana Hřebejka Zakázané uvolnění sledovalo na Nově od 20:20 v průměru 506 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 12,97 procentům publika (18,54 procentům v kategorii 15 až 54 let). Talentovou show Česko Slovensko má talent na Primě vidělo od čtvrt na devět 426 tisíc dospělých diváků a 10,79 procenta publika (12,97 procenta ve věku 15 až 54 let). Z menších televizí se dařilo zejména Nově Cinema, jejíž hlavní večerní film Kovbojové a vetřelci vidělo od osmé večer 306 tisíc dospělých diváků a 8,17 procenta publika (10,59 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT 2 bodovala snímkem L. A. – Přísně tajné, který si od půl desáté večer nenechalo ujít 215 tisíc dospělých a 8,35 procenta publika (7,27 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (14. 11. 2015)
Top 5: ČT1 (14. 11. 2015)
Top 5: ČT2 (14. 11. 2015)
Top 5: ČT24 (14. 11. 2015)
Top 5: ČT sport (14. 11. 2015)
Top 5: ČT :D (14. 11. 2015)
Top 5: ČT art (14. 11. 2015)
Top 5: Nova (14. 11. 2015)
Top 5: Nova Cinema (14. 11. 2015)
Top 5: FANDA (14. 11. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (14. 11. 2015)
Top 5: TELKA (14. 11. 2015)
Top 5: Prima (14. 11. 2015)
Top 5: Prima COOL (14. 11. 2015)
Top 5: Prima love (14. 11. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (14. 11. 2015)
Top 5: TV Barrandov (14. 11. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (14. 11. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (14. 11. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (14. 11. 2015)
Našli jste v článku chybu?