Hlavní navigace

ČT Sport díky fotbalu a hokeji v úterý večer u mladého publika dohnala Primu

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Přátelské fotbalové utkání Slovenska s Českem dokonce narušilo sledovanost Ordinace v růžové zahradě 2.

Doba čtení: 3 minuty

Ordinace klesla na 1,4 milionu diváků

Přípravné fotbalové utkání slovenské a české reprezentace a hokejový extraligový zápas HC Kometa Brno – HC VERVA Litvínov v úterý večer výrazně zvedly zájem o sportovní kanál České televize. Za celý prime time se ČT Sport u mladšího publika od 15 do 54 let dostala na stejnou úroveň s hlavním programem Primy a výrazně „utekla“ dalším tematickým kanálům, když v této cílové skupině dosáhla průměrného večerního podílu 9,58 procenta (Prima 9,59 procenta). Největší zájem byl o fotbalový zápas Slovenska s Českem, který si od čtvrt na devět večer nenechalo ujít 335 tisíc dospělých diváků a 9,57 procenta publika (10,26 procenta ve věku 15 až 54 let). Hokejový mač mezi Kometou Brno a Vervou Litvínov vidělo od páté odpoledne 206 tisíc dospělých a 7,43 procenta publika (11,43 procenta ve věku 15 až 54 let).

PONDĚLNÍ DATA: Jednička i bez Vražd v kruhu zůstala trhovou dvojkou, polepšila si TV Barrandov

Za celý den si ČT Sport připsala podíl 5,42 procenta na dospělém publiku starším 15 let a 6,98 procenta u publika od 15 do 54 let, což v obou případech stačilo na pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi. V hlavním vysílacím čase sportovní kanál ČT oslovil v průměru 8,12 procenta dospělého publika. Fotbal překvapivě ovlivnil i sledovanost seriálu Ordinace v růžové zahradě 2, který si sice udržel o úterním večeru prim, ale oslovil podprůměrných 1,433 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 36,25 procenta publika (33,54 procenta ve věku 15 až 54 let). V souboji o dálkový ovladač tak v mnoha domácnostech zřejmě zvítězili muži. Nižší výkon Ordinace se promítl i do výsledků magazínu Víkend, který na Nově vidělo od půl desáté 665 tisíc dospělých diváků a 22,09 procenta publika (26,30 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (31. 3. 2015)
Graf podílu kanálů (31. 3. 2015)
Graf podílu skupin (31. 3. 2015)

ČT 2 se držela na svém i přes fotbal

Fotbal ubral diváky i repríze seriálu Vyprávěj na ČT 1, kterou si od osmé hodiny večer pustilo v průměru 508 tisíc dospělých diváků a 13,13 procenta publika (17,63 procenta ve věku 15 až 54 let). Naopak dobře se vedlo ČT 2 a jejímu dokumentárnímu večeru. Úvodní cyklus Vzestup a pád NSDAP zaujal od 20:00 v průměru 182 tisíc dospělých diváků a 4,70 procenta publika, následný seriál Letecké katastrofy VII. od deváté večer pak 241 tisíc dospělých při podílu 6,25 procenta. Televizi Barrandov se nepodařilo žádným úterním pořadem pokořit hranici 200 tisíc dospělých diváků. Nejblíže jí byla talk show Sejdeme se na Cibulce, již od 20:10 vidělo v průměru 191 tisíc dospělých a 4,86 procenta publika. Podobně dopadla i následná Barrandovská Sedmička, kterou si od půl desáté nenechalo ujít 181 tisíc dospělých a 5,24 procenta publika.

MINULÉ ÚTERÝ: Nova si držela v úterý po 20. hodině nad konkurencí náskok milion diváků

Pod svými obvyklými čísly byla i Nova Cinema, jejíž hlavní večerní film Coach Carter vidělo od osmé večer 160 tisíc dospělých diváků a 4,55 procenta publika (7,15 procenta ve věku 15 až 54 let). Mimochodem to byl jediný pořad filmového kanálu Novy, který se v úterý dostal nad hranici 100 tisíc dospělých diváků. Zdatně mu přitom sekundoval pořad Top Gear na Primě Cool, který si od 20:20 nenechalo ujít 140 tisíc dospělých diváků a 3,53 procenta publika (6,44 procenta ve věku 15 až 54 let). Později večer bodoval film Velká žranice na kulturním kanálu ČT art. Oproti obvyklým číslům značně vybočoval, když jej od 23:10 sledovalo v průměru 25 tisíc dospělých diváků a 2,97 procenta publika (2,31 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (31. 3. 2015)
Top 5: ČT1 (31. 3. 2015)
Top 5: ČT2 (31. 3. 2015)
Top 5: ČT24 (31. 3. 2015)
Top 5: ČT sport (31. 3. 2015)
Top 5: ČT :D (31. 3. 2015)
Top 5: ČT art (31. 3. 2015)
Top 5: Nova (31. 3. 2015)
Top 5: Nova Cinema (31. 3. 2015)
Top 5: FANDA (31. 3. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (31. 3. 2015)
Top 5: TELKA (31. 3. 2015)
Top 5: Prima (31. 3. 2015)
Top 5: Prima COOL (31. 3. 2015)
Top 5: Prima love (31. 3. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (31. 3. 2015)
Top 5: TV Barrandov (31. 3. 2015)
Našli jste v článku chybu?