Fotbal přilákal k obrazovce přes 10 % publika
ČT Sport pomohl včera, stejně jako před týdnem, fotbal. Tentokrát však k vyššímu podílu stanice nepotřebovala ani českou účast. Diváky přilákal k obrazovkám duel fotbalové Ligy mistrů mezi Arsenalem FC a Bayernem Mnichov. Utkání si v době od 20:14 do 23:34 nenechalo ujít 331 tisíc lidí při podílu na publiku (share) 10,55 %. U mladšího publika skončilo utkání těsně pod 11 %. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, oslovila stanice 7,53 % dospělého publika, ve skupině 15–54 to bylo 8,14 %.
PONDĚLNÍ DATA: Místo zločinu Plzeň odstartovalo lépe než Labyrint, ČT 1 oslovila 1,5 milionu diváků
Z tematických televizí byla ČT Sport nejsledovanější. Také plnoformátová Televize Barrandov překonala hranici tří set tisíc diváků, k čemuž jí opět dopomohla Soudkyně Barbara s podílem 15,21 %. U mladšího publika pořad získal share 11,03 %. Hranici dvou set tisíc diváků překonala talk show Sejdeme se na Cibulce s necelými 5,5 %. Za celý den TV Barrandov oslovila 5,76 % publika, večer spadla ke 4 %. Okolo této hodnoty se po celý den držela i Dvojka. Souboj o mladší publikum vyhrála nad Novou Cinema Prima Cool.
Ordinace na Nově fotbalem neohrožena
Prakticky neohrožena zůstala fotbalovým utkáním Ligy mistrů na ČT Sport Ordinace v růžové zahradě 2 na Nově. Seriál si nenechalo ujít 1,375 milionu diváků (share 34,35 %; 35,65 % v 15–54). Ordinace byla nejsledovanějším pořadem hned po Televizních novinách, které tentokrát vidělo 1,725 milionu diváků (share 45,11 %; 41,39 % v 15–54). Nad hranici jednoho milionu diváků vystoupaly i Sportovní noviny a seriál Ulice. Nova za celý den oslovila 24,86 % dospělého a 27,44 % mladšího publika. Večer se pohybovala okolo 33 %.
MINULÝ TÝDEN: ČT Sport díky fotbalu s Nizozemskem v úterý večer dvojkou trhu u diváků od 15 do 54 let
Ostatní televize prakticky nebyly pro Novu po 20. hodině konkurencí a tradičně skončily hluboko pod hranicí jednoho milionu diváků. Cesty domů III (Prima) a Nemocnici na kraji města – nové osudy (Jednička) nesledovalo ani půl milionu lidí. Obě televize nejvíce zabodovaly svým hlavním zpravodajstvím. Pořad Očima Josefa Klímy (Prima) oslovil tentokrát jen něco málo přes 300 tisíc diváků. Pozici dvojky trhu si zajistila v úterý Prima díky celodennímu podílu 13,87 %, zatímco Jednička se dostala na 12,02 %.