Hlavní navigace

Deník princezny vítězem sobotního večera, bodoval i Pád Třetí říše a Fotograf

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – TV Barrandov po 20. hodině porazila ČT 1 i Primu, pohádkou Byl jednou jeden král oslovila přes 400 tisíc diváků a 11 procent publika.

Doba čtení: 3 minuty

Fotograf dosáhl většího podílu na publiku

Velmi vyrovnaný souboj o diváky sehrálo v sobotu večer po osmé hodině větší množství televizí, než je obvyklé. Plnoformátovým stanicím silně konkurovala ČT 2 i ČT Sport, velkým televizím pak hlavní kanál Barrandova. Vítězství si nakonec odnesl hlavní kanál Novy, který snímkem Deník princezny od 20:20 zaujal v průměru 690 tisíc dospělých diváků a 19,58 procenta publika (20,78 procenta ve věku 15 až 54 let). Na podíl na publiku byl však úspěšnější první díl televizní verze českého filmu Fotograf o životě Jana Saudka, který od 21:50 vysílala ČT 1. Vidělo jej 645 tisíc dospělých diváků a 22,39 procenta publika (21,66 procenta ve věku 15 až 54 let).

PÁTEČNÍ DATA: Hokejový zápas s Rakouskem viděl i přes svátek a hezké počasí milion diváků

Do přímého souboje s Deníkem princezny pustila Jednička další český snímek Tmavomodrý svět, ten však od osmé večer vidělo jen 394 tisíc dospělých diváků a 11,02 procenta publika (11,38 procenta ve věku 15 až 54 let). Porazily ho i TV Barrandov a ČT 2. Hlavní kanál Barrandova nasadil od 20:00 známou českou pohádku Byl jednou jeden král, kterou si nenechalo ujít nadprůměrných 412 tisíc dospělých diváků, což představovalo 11,39 procenta publika (9,45 procenta ve věku 15 až 54 let). Rovných 400 tisíc diváků zaujalo válečné drama Pád Třetí říše na ČT 2, které od osmé večer dosáhlo podílu 11,42 procenta na dospělém publiku a 10,22 procenta v kategorii 15 až 54 let.

Kanály – průměrné podíly (9. 5. 2015)
Graf podílu kanálů (9. 5. 2015)
Graf podílu skupin (9. 5. 2015)

TV Barrandov večer vysoko nad 7 %

Nad Jedničku se dostala i ČT Sport, tentokrát však ne díky hokejovému šampionátu, ale domácímu fotbalovému zápasu AC Sparta Praha – FC Viktoria Plzeň. Od půl sedmé do půl desáté jej sledovalo v průměru 417 tisíc dospělých diváků a 13,15 procenta publika (13,42 procenta ve věku 15 až 54 let). Úspěšnější na ČT Sport byl ale hokejový zápas Finska se Slovenskem, který si od 15:50 nenechalo ujít 464 tisíc dospělých diváků a 26,09 procenta publika (30,67 procenta ve věku 15 až 54 let). Sportovní kanál ČT se po celý den i v prime time v obou základních cílových skupinách držel nad hlavním kanálem Primy, na ČT 1 a Novu ale nestačil a stal se tak třetí nejsledovanější televizí v zemi.

MINULÁ SOBOTA: ČT Sport i v sobotu nejsledovanější televizí, hokej byl opět rekordní

O pozici čtyřky na trhu se přetahovaly TV Barrandov a ČT 2, obě silně nadprůměrné. V celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let zvítězil Barrandov (7,02 procenta; ČT 2 dosáhla podílu 6,00 procenta), stejně tak u mladšího publika od 15 do 54 let (Barrandov 5,57 procenta, Dvojka 4,89 procenta). V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin ale v obou diváckých kategoriích zvítězila ČT 2, která u dospělého publika dosáhla podílu 8,33 procenta (Barrandov 7,79 procenta), u mladších diváků od 15 do 54 let 7,43 procenta (Barrandov 5,69 procenta). Nečekaný neúspěch zaznamenala Prima Cool s filmem Master and Commander: Odvrácená strana světa. Od osmé večer jej vidělo pouze 67 tisíc dospělých diváků a 1,95 procenta publika (2,93 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (9. 5. 2015)
Top 5: ČT1 (9. 5. 2015)
Top 5: ČT2 (9. 5. 2015)
Top 5: ČT24 (9. 5. 2015)
Top 5: ČT sport (9. 5. 2015)
Top 5: ČT :D (9. 5. 2015)
Top 5: ČT art (9. 5. 2015)
Top 5: Nova (9. 5. 2015)
Top 5: Nova Cinema (9. 5. 2015)
Top 5: FANDA (9. 5. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (9. 5. 2015)
Top 5: TELKA (9. 5. 2015)
Top 5: Prima (9. 5. 2015)
Top 5: Prima COOL (9. 5. 2015)
Top 5: Prima love (9. 5. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (9. 5. 2015)
Top 5: TV Barrandov (9. 5. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (9. 5. 2015)
Našli jste v článku chybu?