Společnost Discovery Networks, která je na českém a slovenském trhu provozovatelem několika kanálů pod hlavičkou Discovery, Animal Planet a TLC, dnes provedla avizovanou změnu vizuálu a loga poslední jmenované stanice, o níž informoval server DigiZone.cz již v pátek. Změna se týká téměř všech identifikačních a promo spotů tohoto programu a pochopitelně i loga. Zachována byla bílá písmena T, L a C v červených polích, logo už ale na obrazovce nepůsobí plasticky a je průhlednější, než tomu bylo v minulosti.
ČTĚTE TAKÉ: Dokumentární kanál TLC od Discovery čeká proměna loga a vizuálu
Verze kanálu, která je dostupná v České republice a na Slovensku je označována jako pan-regionální. Diváci se tedy mohou v upoutávkách setkat s angličtinou. Termíny jsou uváděny kromě CET (středoevropský čas) také v CAT (Central Africa Time – Afrika) a času pro Portugalsko. Upoutávky jsou nadále namluveny v angličtině. Čeština, případně slovenština, je aktivní pouze během jednotlivých dokumentů. S písmeny T, L a C se více pracuje také v jednotlivých upoutávkách, kdy se objevují na jejich začátku i konci.