Televizní diváky trápí na obrazovkách příliš mnoho reklamy. Alespoň to vyplynulo z průzkumu agentury Factum Invenio. Konkrétně největším trnem v oku jsou lidem reklamy na komerční Nově. 83 procent dotázaných si myslí, že je zde reklamy víc než dost. O Primě si to stejné myslí 77 procent respondentů. Že je příliš mnoho reklamy také na České televizi, si myslí 46 procent lidí. 86 procentům diváků vadí, že jsou pořady přerušovány reklamními bloky a při jejich vysílání odcházejí od televize nebo přepínají jinam.
Lidem vadí reklama především v televizi proto, že ji zde vnímají výrazněji než v ostatních médiích. Např. v časopisech se zdá příliš mnoho reklamy devětatřiceti procentům dotázaných, v denním tisku pouze osmadvaceti. Co se týká rozhlasu, zde vnímá příliš mnoho reklamy 30 procent dotázaných. Výzkum proběhl během šesti dnů v polovině ledna prostřednictvím osobních rozhovorů na vzorku 1.113 občanech České republiky, kteří byli starší 15 let. Tento soubor lidí byl získán tzv. kvótním výběrem.