Hlavní navigace

Dobrý web zveřejnil Studii českých e-shopů 2011

20. 9. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web publikovalo studii s názvem Studie českých e-shopů 2011. Vznikla z popudu jednotlivých specialistů Dobrého webu. Ti se při své práci setkávají se stále se opakujícími problémy, kterých se dopouštějí tvůrci i provozovatelé internetových obchodů z řad malých a středních firem (SME).

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web publikovalo studii s názvem Studie českých e-shopů 2011. Vznikla z popudu jednotlivých specialistů Dobrého webu. Ti se při své práci setkávají se stále se opakujícími problémy, kterých se dopouštějí tvůrci i provozovatelé internetových obchodů z řad malých a středních firem (SME).

Za většinou těchto problémů se bohužel skrývají nedostatečné znalosti internetového marketingu a oblastí souvisejících s tvorbou webu. Dobrý web chce touto studí přispět k nenásilné edukaci trhu.

Zdroj: tisková zpráva

Autor článku

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).