Hlavní navigace

Doktor Martin měl v pátek večer víc diváků než Nova s Primou dohromady

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Výkon filmů, které Nova s Primou nasadily přímo proti nejsledovanějšímu seriálu České televize, byl vyrovnaný.

Doba čtení: 3 minuty

ČT 1 jasným lídrem trhu v prime time

Víc diváků než Nova s Primou dohromady oslovil v pátek večer od 20 hodin seriál Doktor Martin na ČT 1. V průměru jej vidělo 1,285 milionu dospělých diváků a 35,09 procenta publika, v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let oslovil 27,46 procenta z těch, co trávili čas u televizních obrazovek. Akviziční filmy, které proti seriálu postavily Nova s Primou, dosáhly s bídou na hranici půl milionu dospělých diváků. Jejich výkon byl přitom vzácně vyrovnaný. V širší cílové skupině všech dospělých diváků nad 15 let těsně zvítězila Nova s rodinným snímkem Můj přítel delfín, který od 20:20 vidělo 505 tisíc dospělých diváků a 14,78 procenta publika (19,59 procenta ve věku 15 až 54 let). Bondovku Skyfall na Primě zhlédlo od čtvrt na devět 465 tisíc dospělých a 14,88 procenta publika (20,99 procenta ve věku 15 až 54 let).

ČTVRTEČNÍ DATA: Ordinace potvrdila svou formu, opět se blížila k půldruhému milionu diváků

ČT 1 nebodovala pouze Doktorem Martinem, kterého v pátek porazily pouze Televizní noviny na Nově, ale také talk show Všechnopárty a dokumentem z cyklu 13. komnata. Pořad Karla Šípa vidělo od půl desáté 919 tisíc dospělých diváků a 27,81 procenta publika, které však bylo především starší. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let Všechnopárty dosáhla výrazně nižšího podílu 14,00 procenta. Obdobně na tom byla 13. komnata, která od deváté večer navazovala na Doktora Martina. V průměru ji vidělo 812 tisíc dospělých diváků a 22,83 procenta publika (11,59 procenta ve věku 15 až 54 let). Jednička se v prime time stala jasným lídrem trhu, u dospělého publika nad 15 let dosáhla podílu 26,01 procenta (Nova 21,77 procenta, Prima 14,71 procenta). U mladšího publika od 15 do 54 let ale Jednička byla s podílem 16,68 procenta až trojkou trhu (po Nově s 24,56 procenty a Primou s 18,06 procenty).

Kanály – průměrné podíly (25. 9. 2015)
Graf podílu kanálů (25. 9. 2015)
Graf podílu skupin (25. 9. 2015)

Barrandov si pohodlně udržel pozici čtyřky trhu

V celodenních číslech pak Jednička podlehla Nově, když v širší cílové skupině všech dospělých diváků nad 15 let oslovila 18,49 procenta publika, zatímco Nova 20,71 procenta (Prima 15,03 procenta). U mladšího publika od 15 do 54 let Jedničku porazila i Prima a odsunula ji na pozici třetí nejsledovanější televize v zemi. Velké plnoformátové televize tentokrát výrazně utekly menším tematickým kanálům. Částečně s nimi držela krok pouze TV Barrandov, která hlavním večerním pořadem, romantickým filmem Inga Lindström: Nevhodný snoubenec, oslovila od 20:20 v průměru 220 tisíc dospělých diváků a 6,22 procenta publika (ale jen 2,75 procenta ve věku 15 až 54 let). Ještě úspěšnější byla podvečerní Soudkyně Barbara, již si od 17:20 nenechalo ujít 239 tisíc dospělých diváků a 12,23 procenta publika (11,42 procenta ve věku 15 až 54 let).

Czech Internet Forum 2018 Tip s tlačítkem

MINULÝ PÁTEK: Doktor Martin nebyl v pátek nejsledovanější, na čelo se dostaly Televizní noviny

Hlavní kanál Barrandova vyčníval nad ostatními menšími televizemi i celodenním a večerním podílem na publiku. Za celý pátek oslovil v průměru 5,47 procenta dospělého publika, čímž si s velkým náskokem pojistil pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi. U mladšího publika od 15 do 54 let jej ale porazila Prima Cool s podílem 4,23 procenta (Barrandov 4,01 procenta). V hlavním vysílacím čase u mladších diváků uspěla lépe než Barrandov nejen Prima Cool, ale i Nova Cinema a Smíchov. Naopak u širší cílové skupiny všech dospělých diváků nad 15 let byl Barrandov v prime time jasnou čtyřkou trhu s podílem 4,34 procenta. Nejblíže mu byla ČT 2 s podílem 3,16 procenta. Překvapením dne byla Telka, která za celý pátek dosáhla rekordního podílu 2,00 procenta v kategorii 15+.

Top 10 všechny stanice (25. 9. 2015)
Top 5: ČT1 (25. 9. 2015)
Top 5: ČT2 (25. 9. 2015)
Top 5: ČT24 (25. 9. 2015)
Top 5: ČT sport (25. 9. 2015)
Top 5: ČT :D (25. 9. 2015)
Top 5: ČT art (25. 9. 2015)
Top 5: Nova (25. 9. 2015)
Top 5: Nova Cinema (25. 9. 2015)
Top 5: FANDA (25. 9. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (25. 9. 2015)
Top 5: TELKA (25. 9. 2015)
Top 5: Prima (25. 9. 2015)
Top 5: Prima COOL (25. 9. 2015)
Top 5: Prima love (25. 9. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (25. 9. 2015)
Top 5: TV Barrandov (25. 9. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (25. 9. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (25. 9. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (25. 9. 2015)
Našli jste v článku chybu?