Hlavní navigace

Doktor Martin napodruhé klesl o 160 tisíc diváků, opět jich měl ale víc než zprávy na Nově

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – 13. komnata významně přispěla k poklesu sledovanosti Všechnopárty, která před létem bývala nejsledovanějším pátečním pořadem.

Doba čtení: 3 minuty

Nova za celý prime time porazila ČT 1

Pozice nejsledovanějšího původního českého televizního seriálu vydržela českotelevizní novince Doktor Martin pouhý týden. Třetí díl série (minulý týden ČT 1 vysílala hned dva díly po sobě) si oproti úvodnímu pohoršil o víc než 160 tisíc dospělých diváků a klesl pod výkon Ordinace v růžové zahradě 2. Přesto se stal s přehledem nejsledovanějším pátečním pořadem napříč televizními stanicemi a v počtu diváků opět porazil i Televizní noviny na Nově. Seriál s Miroslavem Donutilem v hlavní roli vidělo od osmé večer v průměru 1,299 milionu dospělých diváků a 39,39 procenta publika (30,38 procenta ve věku 15 až 54 let). Pro srovnání: Televizní noviny na Nově zaujaly od půl osmé 1,258 milionu dospělých a 42,46 procenta publika (40,33 procenta ve věku 15 až 54 let).

ČTVRTEČNÍ DATA: Ordinace se stále drží pod 1,4 milionu diváků, v podílu na mladém publiku ji dohnalo Ano, šéfe!

Doktor Martin ale tentokrát nepomohl ČT 1 k pozici lídra na trhu z hlediska celodenního podílu na dospělém publiku ani v prime time. Může za to především špatný výkon dokumentárního cyklu 13. komnata, který se negativně podepsal i na sledovanosti talk show Všechnopárty. Jestliže Doktor Martin vysoce překročil hranici milionu dospělých diváků, následná 13. komnata od deváté večer zaujala jen 506 tisíc dospělých diváků a 15,81 procenta publika (a pouze 7,42 procenta ve věku 15 až 54 let). Kvůli tomu měla Všechnopárty špatnou startovací pozici a od půl desáté oslovila jen 708 tisíc dospělých a 23,34 procenta publika (12,52 procenta ve věku 15 až 54 let). Jednička se díky tomuto výkyvu dostala v prime time na průměrný podíl 24,39 procenta a zaostala o jeden procentní bod za Novou (25,45 procenta).

Kanály – průměrné podíly (11. 9. 2015)
Graf podílu kanálů (11. 9. 2015)
Graf podílu skupin (11. 9. 2015)

Barrandovská romantika tentokrát uspěla

Hlavní kanál Novy v konkurenci Doktora Martina uhrál s komedií Nic nás nerozdělí od 20:20 poloviční výkon: 622 tisíc dospělých diváků a 20,01 procenta publika. Jedničce se přiblížila v mladší divácké kategorii 15 až 54 let, v níž film Novy oslovil 24,68 procenta publika. Bondovku Casino Royale na Primě vidělo od čtvrt na devět pouze 308 tisíc dospělých diváků a 11 procent publika (15 procent ve věku 15 až 54 let). Po osmé večer se dařilo spíš tematickým kanálům Novy a Primy. Například Prima love bodovala s českou komedií Jak utopit dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách, již si od 20:20 nenechalo ujít 154 tisíc dospělých diváků a 4,94 procenta publika (7,04 procenta ve věku 15 až 54 let). Souběžně vysílaný Spider-Man 2 na Nově Cinema přilákal od osmé večer 145 tisíc dospělých a 4,67 procenta publika (7,87 procenta ve věku 15 až 54 let).

NMI18_Urban

MINULÝ PÁTEK: Fenomenální nástup Doktora Martina: byl sledovanější než Televizní noviny na Nově

V konkurenci velkých televizí uspěla i TV Barrandov, jejíž romantický film Inga Lindström: Hlas srdce vidělo od 20:20 v průměru 199 tisíc dospělých diváků a 6,25 procenta publika (ale jen 2,63 procenta ve věku 15 až 54 let). Tradičně nejúspěšnější na Barrandovu byla ale podvečerní Soudkyně Barbara, již si od 17:20 nenechalo ujít 258 tisíc dospělých diváků a 14,66 procenta publika (14,49 procenta ve věku 15 až 54 let). S průměrným celodenním podílem 5,61 procenta si Barrandov s přehledem podržel pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi. Páteční prime time ovlivnil i ČT Sport, který od osmé večer nabídl přenos z atletické Diamantové ligy z Bruselu. Dvouhodinový přenos si nenechalo ujít 150 tisíc dospělých diváků a 4,68 procenta publika.

Top 10 všechny stanice (11. 9. 2015)
Top 5: ČT1 (11. 9. 2015)
Top 5: ČT2 (11. 9. 2015)
Top 5: ČT24 (11. 9. 2015)
Top 5: ČT sport (11. 9. 2015)
Top 5: ČT :D (11. 9. 2015)
Top 5: ČT art (11. 9. 2015)
Top 5: Nova (11. 9. 2015)
Top 5: Nova Cinema (11. 9. 2015)
Top 5: FANDA (11. 9. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (11. 9. 2015)
Top 5: TELKA (11. 9. 2015)
Top 5: Prima (11. 9. 2015)
Top 5: Prima COOL (11. 9. 2015)
Top 5: Prima love (11. 9. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (11. 9. 2015)
Top 5: TV Barrandov (11. 9. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (11. 9. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (11. 9. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (11. 9. 2015)
Našli jste v článku chybu?