Hlavní navigace

Domažlická digikampaň pravděpodobně od dubna

23. 3. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
23. 3. 2007

Připravovaná informační kampaň k přechodu na digitální vysílání začne na Domažlicku nejspíš v dubnu. Zdeněk Duspiva, šéfkoordinátor české digitalizace, tak vidí jako reálně splnitelnou podmínku pro tříměsíční předstih zahájení informační kampaně před vypnutím analogového vysílání, kterou stanovila vládní koncepce digitalizace. Konečné datum vypnutí analogu je v tomto regionu věcí dohody zainteresovaných subjektů a absence info kampaně by tak neměla být překážkou možnosti vypnout analog například již na konci června, řekl Duspiva pro server Česká média.

BRAND24

Příští týden uzavře Ministerstvo informatiky konečnou smlouvu s firmou Liberal Consulting, která zvítězila ve výběrovém řízení na realizaci kampaně. Kampani se budeme intenzivně věnovat, abychom pomohli k větší provázanosti s dalšími projekty a aktivitami, které by v konečném důsledku pomohly obyvatelům dotčené oblasti řešit přechod na digitální vysílání co nejjednodušeji, sdělil Českým médiím Zdeněk Duspiva a dodal: Pro další období jsou na toto téma naplánovány pravidelné společné porady. Určité zpoždění, způsobené výběrem dodavatelských firem v souladu s platnými zákony a především spory kolem nových licencí včetně zrušení původní celostátní kampaně, by se tak mělo podařit napravit a obyvatelé Domažlicka by tak měli získat další nezbytné informace.

Sledujeme také poměrně slušný zájem obyvatel o expozici na domažlické radnici, která je dispozičně dobře umístěna. Na základě dotazníkové akce bychom také měli mít brzy i první výsledky zkoumání názorů obyvatel do regionu, které bychom využili pro další kroky v kampani. V polovině dubna se pak zúčastníme naplánovaného setkání s více než 30 starosty z celého regionu v Horšovském Týnu, uvedl Duspiva pro Česká média.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).