Statickou výstavu nahradili v informační kampani o digitálním vysílání terénní pracovníci. Speciálně vybavená dvojice informátorů bude po určitou dobu k dispozici všem občanům daných měst, kteří mají zájem dozvědět se více o digitalizaci Domažlicka,
napsal oficiální web informační kampaně na Domažlicku digitalne.tv. Pochůzky digitálních informátorů začaly tento týden v úterý v Domažlicích a potrvají až do 31. srpna, kdy má analogové televizní vysílání v oblasti skončit.
Vyškolení promotéři budou seznamovat obyvatele s tím, co vlastně digitalizace obnáší, co je třeba si pořídit, aby i po vypnutí analogového signálu v září 2008 nepřišli o možnost sledovat televizi, a také odpovídat na dotazy které jsou pro občany nejpalčivější,
uvádí web digitalne.tv, který je součástí kampaně, za kterou stát zaplatil společnosti Liberal Consulting přes milion korun. Pikantní na této informaci je, že se v datumu vypnutí mýlí o rok, což doufejme nic nenaznačuje o digitálním povědomí vyslaných terénních pracovníků.
DOKUMENT: Harmonogram digitálních pochůzek na Domažlicku
Všem, kteří svoji obec na seznamu nenajdou, realizátor kampaně vzkazuje: V případě, že máte zájem, aby se infohlídka zastavila také ve vaší obci nebo měste, kontaktujte, prosím, agenturu L.A. prostřednictvím emailu o.harastejova@liberal-agency.cz.