Dovolená v Protektorátu má méně diváků než reprízy seriálu Vyprávěj, které nahradila

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – ČT 1 si v úterý nadále udržela pozici dvojky na trhu po osmé hodině večer, rozdíl mezi ní a Novou se ale zvětšil. Prima zůstává třetí.
Ordinace s půldruhým milionem diváků
První nasazení historické reality show Dovolená v Protektorátu do běžného vysílacího času v úterý večer od 20 hodin dopadlo pro ČT 1 hůře, než když ve stejném programovém okně vysílala reprízy seriálu Vyprávěj. Reality show oslovila v průměru 474 tisíc dospělých diváků a 12,11 procenta publika (15,67 procenta ve věku 15 až 54 let), což bylo o 125 tisíc diváků méně než repríza Vyprávěj před týdnem. Oproti úvodní části vysílané v neděli ztratila Dovolená v Protektorátu 44 tisíc diváků, ČT 1 ale v době jejího vysílání udržela pozici dvojky na trhu před televizí Prima, jejíž seriál Svatby v Benátkách oslovil od čtvrt na devět 370 tisíc dospělých diváků a devět procent publika (osm procent ve věku 15 až 54 let).
PONDĚLNÍ DATA: Seriálový souboj v pondělí vyhráli Doktoři z Počátků, na milion diváků ale nedosáhli
Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem úterního večera byla tradičně Ordinace v růžové zahradě 2 na Nově, již si od 20:20 nenechalo ujít 1,541 milionu dospělých diváků a 38,80 procenta publika (34,29 procenta ve věku 15 až 54 let). Díky ní se vysoko držel i magazín Víkend, který Nova pravidelně zařazuje hned po Ordinaci od půl desáté večer. Vidělo jej 770 tisíc dospělých diváků a 26,57 procenta publika (28,21 procenta ve věku 15 až 54 let). Primě se dařilo spíše později večer s publicistickým pořadem Očima Josefa Klímy, který přímo proti Víkendu na Nově uhrál od půl desáté 427 tisíc dospělých diváků a 13,73 procenta publika (ale jen 8,51 procenta v kategorii 15 až 54 let).
ČT 24 čtyřkou trhu, porazila Novu Cinemu
Z menších televizí se v úterý večer dařilo především ČT 2. Její komponovaný večer plný válečných dokumentů zaujal téměř čtvrt milionu diváků. Nejsledovanější byl cyklus Největší tankové bitvy, který od osmé večer vidělo v průměru 243 tisíc dospělých diváků a 6,22 procenta publika. Stejný počet diváků měly i následující Letecké katastrofy, které od deváté večer zaujaly 6,25 procenta dospělého publika. Z pohledu celodenních čísel ale ČT 2 dopadla spíš podprůměrně (podíl 4,05 procenta na publiku starším 15 let), zato její sesterské programy ČT Sport a ČT 24 vykázaly nadprůměrné hodnoty. Zpravodajská ČT 24 dokonce celodenním podílem 6,09 procenta na dospělém publiku starším 15 let porazila Novu Cinemu a stala se čtvrtou nejsledovanější televizí na trhu.
MINULÉ ÚTERÝ: Ordinace se vrátila po skončení hokeje na půldruhý milion diváků, Prima dvojkou trhu
ČT Sport těžila z přenosů z atletické Zlaté tretry a tenisového French Open. Za celý den oslovila v průměru 5,19 procenta dospělého publika a rovněž porazila Novu Cinemu. Nejžádanější byl odpolední blok přenosů ze Zlaté tretry, který od páté hodiny odpoledne do čtvrt na devět večer sledovalo v průměru 236 tisíc dospělých diváků a 8,22 procenta publika (6,58 procenta ve věku 15 až 54 let). Z hlediska podílu na publiku ale nejvíc táhlo tenisové utkání Jiřího Veselého s Leonardem Mayerem, konkrétně část vysílaná od 12:50 do 13:01. V tento čas French Open sledovalo 173 tisíc dospělých diváků a 15,15 procenta publika (12,88 procenta ve věku 15 až 54 let). Nad hranici 200 tisíc diváků se v úterý večer dostala ještě TV Barrandov s talk show Sejdeme se na Cibulce, kterou od 20:10 vidělo v průměru 215 tisíc dospělých diváků a 5,43 procenta publika.
Autor článku
-
- PHP Developer | Pracuj pro backendovou špičku a Be Yourself!
- Product manager pro pracovní portály
- Enterprise Architekt
- Development Team Lead pro ERP systém
- IT Technik junior - atnivirový SW
- Delivery Manager neboli Agile Master
-
- Začínáme s fundraisingem
- Strategie získání TOP kandidáta
- Anglické idiomy II
- Začínáme s Sklikem
- PowerPoint 2016: Nejen pro začátečníky
- Budujte úspěšnou kariéru v jakémkoli věku!
Mohlo by vás zajímat
-
Prohlížeč Brave: utopistický projekt, který si sám pod sebou řeže větev?
-
Maya Horowitz (Check Point): Největší slabinou útočníků je jejich ego
-
Black Friday 2019 s Hlídačem shopů: které e-shopy letos „čarovaly“ s cenami?
-
Josef Průša (Prusa Research): Zájem o minitiskárny je brutální, lidé jich zatím objednali 7 tisíc
Dále u nás najdete
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2019 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.