Hlavní navigace

DVTV už nebude jediné. Economia spustí příští týden Aktuálně TV

10. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Od pondělí se rozjede karlínská internetová televize. Roman Latuske chce směrovat vydavatelství do videoobsahu a Aktuálně TV má být značka, pod kterou se všechny nové pořady schovají.

To, co oznamoval bývalý šéf produktu vydavatelství Pavel Vopařil v loňském rozhovoru, se stává skutečností. „Economia vstoupila do oblasti videa prostřednictvím projektu DVTV sice pozdě, ale docela rázně. Chceme vedle DVTV postavit další formáty, které budou fungovat podobně. Rozhodli jsme se proto zastřešit celou videoprodukci jedním vlastním názvem,“ tvrdí Latuske pro ČTK.

Čtenáři se kromě náročnějších politických témat rádi podívají i na uvolněnější videa, jakým byl například rozhovor s šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem. To byl podle šéfa vydavatelství Economia Romana Latuskeho jeden z hlavních impulsů, pro rozšíření videoobsahu.

V rámci nové televize bude Economia vysílat kromě pořadů dua Veselovský – Drtinová i Komentáře za minutu s příspěvky jednotlivých redaktorů, Auto Report nebo pořady věnované cestování a zahraničí. Pod novou hlavičku by se měl přesunout i Technews Oty Schöna, který se dosud vydával v rámci jeho technologické rubriky HNTech News. „Do Aktuálně TV se přeberou vida za posledních několik měsíců, recenze, technews, mobilní aplikace,“ vysvětluje Schön.

MMF24

„Diskutujeme řadu kooperačních modelů. Chceme začlenit také externí obsah,“ dodal. Videa se budou objevovat v článcích na Aktuálně.cz a IHNED.cz. Jednou z hlavních priorit je přitom posílit příjmy z reklamy, která bude na nová videa navázána," dodává ČTK Latuske.  

O nových formách reklamy loni mluvil i Vopařil: „Chceme například vysílat tzv. partnerské pořady. Pokud nám partner dodá vlastní obsah, nebo si jej nechá u nás vyrobit, řádně jej označíme jako “sponzorovaný obsah“ a zařadíme mezi videa. Mohou to být komerční pořady, které natočíme třeba s finanční institucí nebo s automobilkou. Je to podobná monetizační metoda jako u psaného textu, kde se mezi redakční články zařazují PR články,“ vysvětloval.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).