Reklamní systém ETARGET testuje nový koncept pro expanzi do světa na bázi licenční spolupráce. Síť kontextové reklamy pod značkou ETARGET se tak objeví i v pro našince trochu exotické Kolumbii. Našim partnerům jsme poskytli práva na používání značky, dodali jsme jim technické rozhraní a know-how. Jde o zkušené internetové podnikatele. Jeden z nich je původem z Maďarska, kde byl naším pravidelným inzerentem. Tato licence je prvním experimentem, a pokud se podaří, rádi půjdeme stejným způsobem i dále,
vysvětluje Marcel Vašš, obchodní ředitel společnosti ETARGET.
Etarget Colombia je samostatnou právní jednotkou a „evropský“ ETARGET ji nebude finančně podporovat. Celá naše podpora je jen v oblasti technologie a know-how, jinak si partneři zabezpečují všechno sami a je to v jejich plné zodpovědnosti,
dodává Marcel Vašš. ETARGET v Evropě funguje kromě České republiky a Slovenska také v Polsku, Maďarsku, Bulharsku, Rumunsku, Srbsku a Chorvatsku. (Tisková zpráva)