Hlavní navigace

Etarget: k textové reklamě nyní i obrázky

29. 4. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Etarget začal na českém trhu testovat nový formát obsahové reklamy: odkazy s obrázkem. Samotné přidání obrázku je zdarma, protože i tento formát je založen na principu PPC, takže inzerenti platí až při kliknutí na odkaz. Platí, že k jednomu odkazu lze přidat jeden obrázek. Nový formát textové reklamy doplněné o obrázek Earget vyzkoušel už na maďarském, rumunském a bulharském trhu, kde také působí. Po pozitivních zkušenostech klientů jsme se rozhodli tento formát spustit i v České republice,…

Etarget začal na českém trhu testovat nový formát obsahové reklamy: odkazy s obrázkem. Samotné přidání obrázku je zdarma, protože i tento formát je založen na principu PPC, takže inzerenti platí až při kliknutí na odkaz. Platí, že k jednomu odkazu lze přidat jeden obrázek. Nový formát textové reklamy doplněné o obrázek Earget vyzkoušel už na maďarském, rumunském a bulharském trhu, kde také působí. Po pozitivních zkušenostech klientů jsme se rozhodli tento formát spustit i v České republice, uvedl Ján Šifra, marketingový manažer společnosti Etarget. Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.