Etarget oznámil navázání spolupráce s komunitním serverem Facebook, jehož popularita v poslední době hodně roste i v České republice. Zatím ale existuje jen předběžná dohoda o testovacím provozu zobrazování reklamy českých firem. Jednou ze třech možností cílení v našem reklamním systému jsou takzvané všeobecné odkazy, reklamy určené pro komunitní stránky, herní portály nebo portály s video obsahem. Jestli si inzerent v Etargetu zapne tuto možnost, bude se už v současnosti zobrazovat i na Facebooku,
tvrdí Josef Kovář, country manager společnosti Etarget.
Navázáním spolupráce s Facebookem Etarget pokračuje v trendu, který nasadil během posledních dvou let, kdy se rozšířil z Čech, Slovenska a Maďarska i do dalších pěti evropských krajin,
říká dále Josef Kovář. Spolupráce s Facebookem je prozatím plánována kromě České republiky také v Maďarsku a na Slovensku. Jinak Etarget působí i na rumunském, srbském, bulharském, chorvatském a polském trhu. (Tisková zpráva)