Hlavní navigace

Etarget oznámil spolupráci s Facebookem

12. 2. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Etarget oznámil navázání spolupráce s komunitním serverem Facebook, jehož popularita v poslední době hodně roste i v České republice. Zatím ale existuje jen předběžná dohoda o testovacím provozu zobrazování reklamy českých firem. Jednou ze třech možností cílení v našem reklamním systému jsou takzvané všeobecné odkazy, reklamy určené pro komunitní stránky, herní portály nebo portály s video obsahem. Jestli si inzerent v Etargetu zapne tuto možnost, bude se už v současnosti zobrazovat i na…

Etarget oznámil navázání spolupráce s komunitním serverem Facebook, jehož popularita v poslední době hodně roste i v České republice. Zatím ale existuje jen předběžná dohoda o testovacím provozu zobrazování reklamy českých firem. Jednou ze třech možností cílení v našem reklamním systému jsou takzvané všeobecné odkazy, reklamy určené pro komunitní stránky, herní portály nebo portály s video obsahem. Jestli si inzerent v Etargetu zapne tuto možnost, bude se už v současnosti zobrazovat i na Facebooku, tvrdí Josef Kovář, country manager společnosti Etarget.

Navázáním spolupráce s Facebookem Etarget pokračuje v trendu, který nasadil během posledních dvou let, kdy se rozšířil z Čech, Slovenska a Maďarska i do dalších pěti evropských krajin, říká dále Josef Kovář. Spolupráce s Facebookem je prozatím plánována kromě České republiky také v Maďarsku a na Slovensku. Jinak Etarget působí i na rumunském, srbském, bulharském, chorvatském a polském trhu. (Tisková zpráva)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).