eTarget prodává kontextovou reklamu

9. 2. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Bylo to otázkou času. etarget, který na českém webu vytvořil reklamní síť pro (kon)textovou reklamu na vyhledavačích a katalozích, se domluvil s Jyxem a nyní je s to distribuovat kontextovou reklamu přímo na stránky s články nebo blogy podle klíčových slov v jejich obsahu. Zajímalo by mě, co na to řeknou inzerenti - kontextová reklama na vyhledavačích má podle mého názoru lepší dopad. Ale na druhou stranu, platí se za odklik.

Bylo to otázkou času. etarget, který na českém webu vytvořil reklamní síť pro (kon)textovou reklamu na vyhledavačích a katalozích, se domluvil s Jyxem a nyní je s to distribuovat kontextovou reklamu přímo na stránky s články nebo blogy podle klíčových slov v jejich obsahu. Zajímalo by mě, co na to řeknou inzerenti - kontextová reklama na vyhledavačích má podle mého názoru lepší dopad. Ale na druhou stranu, platí se za odklik.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).