Hlavní navigace

Etarget zavádí click-to-call reklamu, využívá Indafon

26. 11. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Etarget začíná poskytovat službu EtargetCall a tedy i nový reklamní formát: click-to-call. Pokud zákazníka vaše reklama osloví, má možnost ihned se s vámi spojit a dohodnout si např. nákup nebo se o produktu alespoň podrobně informovat, představuje službu Josef Kovář, country manažer společnosti Etarget. Je to vynikající formát reklamy především pro menší firmy, které potřebují přímý kontakt se zákazníkem, ale na své si přijdou i velké firmy vybavené call centrem, dodává Josef Kovář. Služba…

Etarget začíná poskytovat službu EtargetCall a tedy i nový reklamní formát: click-to-call. Pokud zákazníka vaše reklama osloví, má možnost ihned se s vámi spojit a dohodnout si např. nákup nebo se o produktu alespoň podrobně informovat, představuje službu Josef Kovář, country manažer společnosti Etarget. Je to vynikající formát reklamy především pro menší firmy, které potřebují přímý kontakt se zákazníkem, ale na své si přijdou i velké firmy vybavené call centrem, dodává Josef Kovář. Služba EtargetCall je založena na řešení Indafon 2.0.

V rámci služby volá potenciální zákazník zdarma, náklady nese inzerent. Ty se mají pohybovat v rozmezí 0,7 až 2,28 Kč za třicet sekund hovoru (podle operátora). Inzerenti si v administračním systému mohou nastavit denní dobu, v jejímž rámci se budou moci potenciální klienti reagující na reklamu dovolat. Ke každému odkazu je možné přiřadit i samostatné telefonní číslo. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).