Podle Ad Age nasadí Facebook nový inzertní formát. Budou jim automaticky spouštěná videa přímo v toku zpráv předkládaných uživatelům Facebooku. Délka videa by měla být 15 sekund a pokud by snad uživatel chtěl video „nevidět“, měl by Facebook zareagovat zobrazením videa v vyskakujícím „okně“. Tak aby uživatel byl nucen video nechat dohrát. Podle zdroje z Facebooku se navíc uvažuje o tom, že video bude mít automaticky aktivní i zvuk.
Osobně mám z informací v Ad Age pocit, že jde spíše o nenápadné testování toho, jak se „veřejnost“ bude tvářit na podobný nápad. A získání dostatku zpětné vazby k tomu, aby bylo možné plány upravit. Logickou variantou je i to, že Facebook předem mluví o nasazení něčeho nepřijatelného, aby následné nasazení „podstatně“ méně obtěžující varianty vypadalo jako dostatečně pozitivní krok.
Zdroj: Facebook Prepares to Bring Video Ads to News Feed, Aims for TV Dollars