Hlavní navigace

Fashion TV bude na reklamním trhu zastupovat Lagardère

30. 6. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

30. 6. 2009

Česko-slovenskou verzi módního kanálu Fashion TV bude od července zastupovat společnost Lagardère Advertising (LA). Na pozici obchodní ředitelky společnosti se zároveň vrací také Petra Pácl, která tuto pozici opustila loni na podzim. Fashion TV nepovažujeme za konkurenci, naopak nacházíme spolu řadu synergií. Toto spojeni vítají i naši dlouhodobí zákazníci, uvedl generální ředitel LA Bronislav Kvasnička.

Fashion TV nabízí reklamu jak ve formě klasické inzerce, tak komerčně zaměřených reportáží. Během prvních měsíců svého fungování navázala televize spolupráci s řadou velkých klientů, například s mobilními operátory, bankami či dovozci vín a destilátů. Inzertními partnery stanice se stala též řada klientů z oblasti životního stylu, zejména bary a restaurace.

CIF20-tip-debata

Lagardère Advertising s.r.o. je největším mediálním zastupitelstvím na časopiseckém trhu. Zastupuje např. časopisy Elle, Burda, Maxim nebo Katka. Česká pobočka francouzské firmy Lagardère provozuje Evropu 2, Frekvenci 1, Rádio Bonton a Info DJ. Lagardère Advertising kombinuje své lokální zkušenosti s mezinárodním know-how skupiny Lagardère, do které patří a kterou tvoří 4 klíčové divize – Lagardère Active, Lagardère Publishing, Lagardère Services a Lagardère Sport.

ČTĚTE TAKÉ:
Jaká bude česko-slovenská Fashion TV? Na satelitu trvale nekódovaná
Fashion TV se představila českému a slovenskému trhu

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.