Hlavní navigace

Fenomenální nástup Doktora Martina: byl sledovanější než Televizní noviny na Nově

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nový seriál ČT s Miroslavem Donutilem v hlavní roli viděl téměř půldruhý milion diváků, konkurence neměla šanci.

Doba čtení: 3 minuty

Pretty Woman na Nově na třetině výkonu ČT 1

Pátek přinesl nejúspěšnější start ze všech podzimních novinek na českých televizích. Dva úvodní díly nového seriálu České televize Doktor Martin s Miroslavem Donutilem v hlavní roli sledovalo na ČT 1 od osmé večer 1,464 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 42,98 procentům publika. To bylo dokonce víc, než v pátek večer oslovily Televizní noviny na Nově – ty vidělo od půl osmé večer na Nově 1,236 milionu dospělých a 42,40 procenta publika. Doktor Martin se tak stal nejsledovanějším pořadem pátku napříč televizními stanicemi, včetně hlavních zpravodajských relací. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let se mu ale tak nedařilo, i když podíl 33,36 procenta je pro ČT 1 velmi nadprůměrný (Televizní noviny v této kategorii oslovily 38,85 procenta publika).

ČTVRTEČNÍ DATA: Kvalifikace na fotbalové Euro 2016 přitáhla k ČT Sport víc diváků než Talent k Primě

Konkurence neměla v době vysílání Doktora Martina šanci držet krok s Jedničkou. Druhým nejsledovanějším pořadem od osmé hodiny večer byla romantická komedie Pretty Woman, již na hlavním kanálu Novy vidělo 578 tisíc dospělých diváků a 17,90 procenta publika (22,91 procenta ve věku 15 až 54 let). Ještě hůře dopadla Prima, která filmem Slečna slušňák od čtvrt na devět oslovila jen 280 tisíc dospělých diváků a devět procent publika (12 procent ve věku 15 až 54 let). ČT 1 se díky Doktoru Martinovi stala nejsledovanější televizí v Česku nejen v hlavním vysílacím čase (33,51 procenta), ale i za celý pátek (21,95 procenta). Nova byla odsunuta na pozici dvojky na trhu (20,92 procenta za celý den a 23,85 procenta v prime time), ale ve „svojí“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let si podržela prvenství.

Kanály – průměrné podíly (4. 9. 2015)
Graf podílu kanálů (4. 9. 2015)
Graf podílu skupin (4. 9. 2015)

TV Barrandov večer opět naprosto propadla

Naprostý propad v hlavním vysílacím čase zažila TV Barrandov, které tentokrát nezabral osvědčený německý romantický film. Snímek Katie Fforde: Osudové interview vidělo od čtvrt na devět pouze 95 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 2,80 procentům publika (0,91 procentům ve věku 15 až 54 let). Barrandovu se dařilo pouze s podvečerní Soudkyní Barbarou, jež od 17:20 zaujala standardních 221 tisíc dospělých diváků a 13,96 procenta publika (13,44 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý prime time ale hlavní kanál Barrandova vykázal silně podprůměrný podíl 2,22 procenta na dospělém publiku starším 15 let a dokonce jen 0,92 procenta v cílové skupině 15 až 54 let. Celá skupina Barrandov v prime time dosáhla u mladšího publika minimálního podílu 1,50 procenta.

Czech Internet Forum 2018 Tip s tlačítkem

MINULÝ PÁTEK: Páteční večer pro pohádku Princezna a písař, Muži v naději zaujali mladší publikum

Z menších televizí se v pátek večer relativně dařilo pouze Nově Cinema a ČT 2. Filmový kanál Novy uspěl se sci-fi snímkem Spider-Man, kterému dalo od 20:00 přednost 157 tisíc dospělých diváků a 4,69 procenta publika (9,10 procenta ve věku 15 až 54 let). Dokument Jižní Pacifik ve stejné době na ČT 2 vidělo 105 tisíc dospělých diváků a 3,17 procenta publika. To byl podobný počet jako u české komedie Jáchyme, hoď ho do stroje!, kterou vysílala od 20:20 Prima love. Film si nenechalo ujít 102 tisíc dospělých a 3,03 procenta publika. Dvojka v pátek nejvíce uspěla s cyklem Za obřími rybami s Jakubem Vágnerem, který si od deváté večer nenechalo ujít 147 tisíc dospělých diváků a 4,20 procenta publika (4,63 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (4. 9. 2015)
Top 5: ČT1 (4. 9. 2015)
Top 5: ČT2 (4. 9. 2015)
Top 5: ČT24 (4. 9. 2015)
Top 5: ČT sport (4. 9. 2015)
Top 5: ČT :D (4. 9. 2015)
Top 5: ČT art (4. 9. 2015)
Top 5: Nova (4. 9. 2015)
Top 5: Nova Cinema (4. 9. 2015)
Top 5: FANDA (4. 9. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (4. 9. 2015)
Top 5: TELKA (4. 9. 2015)
Top 5: Prima (4. 9. 2015)
Top 5: Prima COOL (4. 9. 2015)
Top 5: Prima love (4. 9. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (4. 9. 2015)
Top 5: TV Barrandov (4. 9. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (4. 9. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (4. 9. 2015)
Našli jste v článku chybu?