Uživatelé Foursquare už se sice do jednotlivých akcí checkují delší dobu (viz například květnová Internet Advertising Conference), činí tak ale založením jednorázových venues. Obcházejí tím pravidla hry a zaplevelují databázi míst. Nyní tedy systém nabízí možnost zakládat jednorázové události oficiálně, zatím ovšem jen třem smluvním partnerům ve Spojených státech. Televizní stanice ESPN dodává údaje o sportovních utkáních, MovieTicket.com o filmových představeních a Songkick o hudebních akcích. V nejbližších týdnech by měly být dostupné stovky tisíc událostí na více než 50 tisících místech převážně v USA.
Časem by pak měl Foursquare nabídnout možnost založit si vlastní událost každému ověřenému majiteli některé venue, tedy například provozovateli kavárny, ale třeba i vesnického fotbalového hřiště, pokud se o svá práva u Foursquare přihlásí.
Check-in do událostí zatím funguje jen na webu a v aplikaci pro iPhone, brzy by se měla tato funkce rozšířit na Android a další platformy. Foursquare by zřejmě rád sebral uživatele službám specializovaným na check-in do událostí jako jsou Miso či GetGlue.
Zdroj: TechCrunch