Francouzský zpravodajský kanál France 24 bude se svým informačním servisem v dohledné době dostupný v širokém portfoliu televizorů po celé Evropě, tedy včetně České republiky a Slovenska. Provozovatel stanice podepsal smlouvy na šíření svého obsahu prostřednictvím značek Samsung, LG Electronics, Toshiba, Panasonic, TechniSat, Loewe, Kathrein a některými dalšími.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Nekódovaná France 24 začne využívat na družici Astra technologii HbbTV
Stanice France 24 je v současné době dostupná pro více než 235 milionů domácností ve více než 200 zemích. Vedení kanálu zhodnotilo vstup na platformu Smart TV jako milník v technologickém vývoji a velký krok v oblasti multimediální prezentace. Nová aplikace (widget) přinese zpravodajský servis ve všech třech jazycích, ve kterých France 24 vysílá – ve francouzštině, angličtině i arabštině – a také video-on-demand service, který si je možné představit například jako iVysílání nebo portál Voyo.cz.
ČTĚTE TAKÉ: BBC News spustila zpravodajství v chytrých TV. Dostupné je i v Česku
Uživatelé budou moci pochopitelně oblíbený obsah sdílet pomocí komunitních serverů Facebook a Tiwitter. Jejich tlačítka budou umístěna do pravé části hlavní obrazovky. Aplikace bude dostupná u různých značek postupně. V prvních produktech se má objevit ještě v prvním kvartálu letošního roku.Nasazení do všech televizorů v Evropě připojených k internetu je klíčovou etapou v rozvoji naší distribuce. Díky této nové aplikaci si France 24 zajistí své diváky i v oblastech, kde zatím není její distribuce optimální,
uvedl vedoucí distribuce a strategie tohoto programu Frank Melloul.